dissabte, de març 24, 2007

IE Tab

Ja fa temps vos comentava que vaig començar a fer-li el salt a l'IE de Microsoft amb el Firefox de Mozilla, i més tard vos vaig parlar d'una extensió genial d'aquest darrer anomenada FoxLingo i que serveix per a traduir d'un gran nombre de llengües a unes altres.

Doncs ara únicament i exclusiva que faig servir el Firefox (darrera versió: 2.0.0.3, que en català podeu descarregar des d'ací) per a tot, i això és així gràcies a una altra molt útil extensió, l'IE Tab, creada per PCMan. Un cop l'haureu afegida podreu amb un simple clic canviar el motor de Firefox pel de l'IE dins de la mateixa pestanya, i així tindre accés a pàgines que de vegades no volen funcionar amb el Firefox, i sempre sempre sense haver de fer servir el producte de Microsoft.

Ja vos ho dic jo: una extensió de primera, la utilitat de la qual és encara major si el que esteu fent és usar el Firefox amb alguna distribució de GNU/Linux (jo mateix estic emprant-hi de vegades la Kubuntu) perquè també hi funciona perfectament. Realment una extensió que cal tindre-hi.

Etiquetes de comentaris: , , , ,

5 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ains... ains... la infòrmatica... eixe món... en fi... que ni papa!

25 de març, 2007 13:24  
Blogger èlsinor ha escrit...

Ui, a vore si fas veritat el tòpic eixe de què les dones i les coses tècniques...

25 de març, 2007 15:59  
Blogger nimue ha escrit...

en qüestions tècniques són espantosament tòpica, Elsinor, per a desgràcia meua :(

25 de març, 2007 20:36  
Anonymous Anònim ha escrit...

després de llegir el teu post m'he descarregat aquesta extensió de seguida: oli en un llum! és fantàstic per quan et topes amb la típica pàgina que encara no ha descobert el firefox... gràcies!

25 de març, 2007 23:50  
Blogger èlsinor ha escrit...

No es mereixen, aina, i m'alegra molt que la informació t'haja sigut d'utilitat :)

27 de març, 2007 18:43  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home