dimecres, de novembre 29, 2006

FoxLingo


No sé si vosaltres usareu com jo el Firefox com a navegador d'internet, però, si ho feu i si a més no sou políglotes, vos hi recomane l'ús d'una gran extensió de traducció: FoxLingo, la darrera versió de la qual és la 2.0, que va eixir a la llum fa poc més d'una setmana.

Hi podeu traduir tant text com pàgines web senceres, i a més automàticament; per suposat que podeu traduir al i des del català amb una qualitat bastant bona que m'ha sorprés. Ofereix suport a quaranta-cinc llengües i hi utilitza trenta-un serveis de traducció online; és gratuït i funciona amb totes les versions del Firefox entre l'1.5 i la 3.0a1.

Per a paraules soltes i així no estan malament els traductors de la barra d'eines del Google o fins i tot els de l'extensió HyperWords, però ni punt de comparació amb el FoxLingo, que t'hi instal·la tant un menú contextual com una barra d'eines. A mi, la veritat, que ja l'usava abans, aquesta darrera versió m'ha agradat molt i l'he trobada utilíssima.

Proveu-la, i ja m'ho direu.

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 Comentaris:

Blogger xfebrer ha escrit...

Hola,

Vaig anar a parar al teu blog i m'he descarregat el Foxlingo. És fantàstic!
Gràcies per la informació.

Xavier

02 de desembre, 2006 20:05  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, aquesta nova versió del FoxLingo és molt superior a les anteriors, i ha sigut un plaer fer que algú més poguera descobrir-la i la trobara fantàstica :)

03 de desembre, 2006 17:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home