dijous, de març 22, 2007

Dormir despullat


Imatge: Abstract Nude AB212


Després d'haver-ho llegit a Vilaweb, he visitat per curiositat el lloc web que Richard Henry, un dissenyador britànic, ha obert per a encetar a Internet una campanya a favor de dormir despullats.

No sé jo si eixos suposats avantatges que hi esmenta seran reals o no, però a mi no cal que m'hi anime perquè només estic esperant a l'arribada de la caloreta per a fer-ho, i enguany ni a això he esperat, que ja fa algunes setmanes que he desat el pijama...clar que, ara com ara, un bon edredó com el que jo tinc hi ajuda molt, que el començament de la primavera ens hi ha portat més fred que no pas ens en va portar l'hivern --i ho assegure després de vore aquest matí els 6ºC que marcaven els termòmetres a les 8h.

La veritat és que encara fa impressió la gelor dels llençols en gitar-te, però això només és en un primer moment, fins que el llit s'escalfa per la temperatura corporal i l'efecte de l'edredó, però , malgrat tot, haig de reconéixer que encara falta per a aprofitar-hi els millors moments: aquells en què, gairebé a principis de l'estiu, et pots llançar nu sobre el llit a fer-hi una migdiada mentre sents de fons una música relaxant i un ventilador oscil·lant distribueix de cap a peus un suau doll d'aire que t'acarona la pell de tot el cos i suavitza l'estiuenca temperatura exterior...

Uuhmm...quines ganes de que hi arriba ja la caloreta que m'estan venint! En fi, que si voleu descobrir aquesta relaxant experiència per vosaltres mateixes, esteu convidades a acompanyar-m'hi, no sigueu tímides, xiques... :D

Etiquetes de comentaris: , ,

3 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

La llibertat que et proporciona la nuesa tan sols és gaudi quan la temperatura ambient és l'idònia. Per tant, un n'és un fidel seguidor d'eixa pràctica, més a l'estiu que a l'hivern, però. Estic d'acord en que el nòrdic ha estat un dels meus millors descobriments: la teva escalfor és el que t'escalfa de veres.

Salutacions cordials.

23 de març, 2007 10:21  
Blogger Deric ha escrit...

jo sempre hi dormo així, m'és més comode! Bé, sempre que sóc a casa, a l'hivern amb la calefacció o el nòrdic no tinc fred i si estic a casa d'algú altre, llavors em poso alguna cosa com un boxer i una samarreta, excepte en un hotel que tampoc em poso res.
ara bé d'aqui a començar una campanya, em sembla que la gent té molt poca feina.

23 de març, 2007 14:53  
Blogger nimue ha escrit...

i mira que tinc pijames bonics perquè m'agrada la roba interior bonica en general però també sóc de les que prefereix dormir sense res. Molt millor! on va a parar!

23 de març, 2007 17:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home