dimecres, de febrer 22, 2006

Infidelitat




Li he sigut fidel durant anys i panys i mai me n'havia penedit; ara, però, m'estic replantejant la nostra relació.

No ho sé pas, potser siga una mica cruel deixar-ho córrer ara, així, d'una manera tan precipitada, però és que acabe d'adonar-me de què no ha sabut posar-se a l'altura dels temps, que s'està estancant i que jo, encara que de vegades em coste canviar, sóc més dinàmic.

(Segueix)


El vaig descobrir l'altre dia, el Mozilla Firefox, en una versió 'portable' (Portable Firefox) per a usar en llàpissos de memòria USB, i després vaig voler conèixer la versió normal, que podeu trobar també en català.

M'ha agradat molt la seua versatilitat i les moltes extensions i temes dels que disposa, que encara el potencien més en tots els aspectes, sobretot comparant-lo amb l' Internet Explorer; l'únic problema amb què m'he trobat fins ara és que la barra lateral dels blocs com ara aquest meu no la reconeix i l'hi insereix al final, baix del text.

Sí, sóc com un xiquet amb un joguet nou, i, amb només una mica de decisió, acabaré abandonant el producte de Microsoft...però encara m'hi falta eixa miqueta.

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Sí home sí. Fot-li banyes. Pensa que la fidelitat ha de ser recíproca i has pensat quants el grapegen a ell? O és amb Bill que tens una relació especial?

Quant a açò de la barra lateral, és curiós, però amb altres blocs no passa.

22 de febrer, 2006 18:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Ja m'he adonat que en altres blocs sí que es manté la barra lateral, així que igual és alguna cosa que hi he fet jo; quan tinga ganes, m'hi dedicaré a veure si hi trobe la sol·lució.

22 de febrer, 2006 20:18  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home