dimarts, de febrer 13, 2007

Dimarts i tretze

Hui és dimarts i, a més, dia tretze.

Diuen que és un dia de malastrugança.

Supose que perquè el dimarts és el dies Martis, el dia del déu Mart, el de la guerra sense mesura, la violència incontrolada i la mort, mentre que tretze --un dels quals el va trair-- eren els deixebles de Jesús de Natzaret, succés semblant al del banquet al Valhalla que li va costar la vida a Balder, el favorit dels déus, en voler expulsar-hi Loki, l'esperit del mal, que s'hi va presentar sense invitació com a tretzè comensal...

Jo, però, no hi crec, en aquests suposats mal averanys.

No veig jo que estiga pas sant-hi res d'es trany, la veri t a t

Etiquetes de comentaris: , , ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ehehehheehhemmmmmmmmm.....

ehhhhmmmmmmmmmm.....mmmmmmm...

nooooo! res estrany! reeeeees! :PPPP

En fi, jo sempre dic que no sóc supersticiosa sinó folckòrica. Cola?

13 de febrer, 2007 12:55  
Blogger èlsinor ha escrit...

Em sembla que no, hehehe...

13 de febrer, 2007 14:33  
Blogger Ainalma ha escrit...

Mira, no m'hi havia fixat! Va, això de les supersticions no té sentit, és un dia com qualsevol altre.

13 de febrer, 2007 20:47  
Blogger èlsinor ha escrit...

Això mateix dic jo...

13 de febrer, 2007 23:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home