dissabte, de febrer 03, 2007

Deficiències tècniques

No és la primera vegada que em passa, però em fot igual o més encara, això de quedar-me sense connexió a Internet durant gairebé tot un dia.

De matí al treball no puc connectar amb blogspot i m'ix un informe d'error 500 o un codi bX-vjhbsj, crec recordar; i al vespre, a casa, llumetes parpellejant a un costat del mòdem, després a l'altre, i finalment la llum de color carabassa fixa a l'indicador TST que m'assenyala que el mòdem no pot acabar d'inicialitzar-se, i així una vegada i una altra mentre veig com al carrer el cel anava enfosquint-se i fent-se de nit.

No hi ha res a fer, i és tard per anar a cap ciber, així que entre una bona tirallonga de renecs ho deixe estar i em pose a vore la televisió, resignant-me a provar-hi una altra volta l'endemà. Almenys al matí següent --és a dir, ahir-- hi ha sort i puc penjar els dos posts: el del dia i el que hauria hagut de penjar-hi l'anterior, cosa que només em satisfà parcialment.

La veritat és que des de després de nadal no em va gaire fina la connexió, i, si abans sí, és que no és cosa meua. Merda d'operadores tercermundistes que encara hem d'aguantar!

Etiquetes de comentaris: ,

5 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Hehe, tenim el mateix mòdem! A mi em passà el mateix l'altre dia. Quin desfici!

03 de febrer, 2007 20:50  
Blogger nimue ha escrit...

és una merda quan passa això! buf!
a mi no m'ha passat massa vegades però el dia que trontolla la connexió tremole :(

04 de febrer, 2007 09:45  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, nimue, perquè tu t'esforces per a tindre els 'deures' al dia, i al final et fan quedar malament i amb la ràbia de no poder fer-hi res.

04 de febrer, 2007 18:07  
Blogger èlsinor ha escrit...

Això sembla, ainalma...

04 de febrer, 2007 18:07  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

I encara hi ha qui defèn que "Telefònica pot apujar els preus dels serveis quan li dongui la gana"... :( Nonempasbé!

05 de febrer, 2007 13:24  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home