dijous, de febrer 08, 2007

Promiscuïtat



Imatge: "Adam i Eva", per Tamara de Lempicka (1932)


No és que a mi m'importe la vida sexual de cadascú o les seues inclinacions, ni amb qui se'n va al llit ni quantes vegades ho fa, però, ja que ha trascendit a la premsa, em sembla que això de la jove italiana de Merano tampoc no és gaire normal.

Perquè ja em direu com pot ser que els haja demanat que es facen la prova de paternitat del seu fill...a deu homes! Entre ells, sis jugadors de l'equip de futbol local, dos regidors i un empresari. Sí, ja sé que és cambrera i tot just per això pot conéixer molta gent, i de nit sobretot, ¿però amb sis jugadors de l'equip de futbol? És que aquests també muntaven festes multitudinàries com les del Real Madrid, o va ser un per un? I encara li va quedar temps per a quatre més com a mínim!

Total, que no sé si sentir-me alleujat perquè a mi no m'haja demanat que em fes la prova, o molest precisament per la mateixa raó...

Etiquetes de comentaris: , ,

7 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

quina xiqueta més despistadeta... :PP

08 de febrer, 2007 20:06  
Blogger èlsinor ha escrit...

...o interessada, que ves-te'n tu a saber.

09 de febrer, 2007 00:23  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Èlsinor, company: Corregeix, si us plau, els enllaços a la notícia, que no em duen a bon port... ;)
Mercès!

09 de febrer, 2007 10:33  
Blogger èlsinor ha escrit...

OK, pedra, ja està fet :)
I la mateixa notícia pots trobar-la també a 20minutos.

09 de febrer, 2007 16:17  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Gràcies, Èlsinore!

09 de febrer, 2007 19:28  
Blogger Ainalma ha escrit...

Molest, home, sempre molest! ;-)

09 de febrer, 2007 21:23  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs, en aquest cas, no sé què dir-te'n, ainalma...

10 de febrer, 2007 01:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home