dimarts, de maig 22, 2007

27-M

Doncs sí que comencem bé!

Ja sabreu que al País Valencià el 27-M hi ha eleccions autonòmiques i municipals alhora, i jo, almenys per a les autonòmiques, estava plantejant-me el vot útil i decantar-me pel PSPV-PSOE o bé pel Compromís pel País Valencià (liderat per EUPV) si recolza aquell a fi d'expulsar els pperos del poder, i mira que abans sempre havia votat partits nacionalistes només --fins i tot ERPV quan em vaig cansar de les escissions i les baralles de la UPV i del BNV.

Bé, ara va i resulta que ahir m'arriben a casa dos sobres de propaganda electoral: l'un, del PP, sense cap símbol ni sigla a l'exterior; i l'altre...del PSOE! Així, talment com vos ho dic: PSOE, i no pas PSPV-PSOE ni tan sols PSOE-PSPV; únicament i exclusiva, PSOE. I a les paperetes de vot, igual. Ja hi tornem, ja hi torna a traure el cap l'antic PsoE (Partido * * Español) dels antics temps de Felipe González i Alfonso Guerra!

I així volen atraure's tots els vots d'esquerres i fer fora Camps, Rita i companyia?? Ai, que em sembla que no, que així tampoc ara...tot i que ja sé quin dels dos --PSOE o CPV-- votar.

Les paperetes del PSOE:


Etiquetes de comentaris: ,

8 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Aquí en canvi, posa PSC arreu i mai es llegeix PSOE... EUiA i mai IU...

22 de maig, 2007 12:21  
Blogger èlsinor ha escrit...

Cosa que haurien de fer al País Valencià però no fan :(

22 de maig, 2007 18:06  
Blogger elzo ha escrit...

Fa anys que s'han llevat la careta. Al meu poble han penjat banderoles on fica PSOE tal cual. El PSPV fa anys que és mort si es que arribà a estar mínimament viu després de l'absorció.

22 de maig, 2007 18:43  
Blogger Ainalma ha escrit...

És molt complicada la cosa, però jo pense que qualsevol canvi serà per a millor! Al cap i a la fi, és el que ara necessitem.

22 de maig, 2007 19:07  
Blogger Deric ha escrit...

que els déus us agafin confessats, de debó!

22 de maig, 2007 22:07  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, déric, que ja veus com pinta per ací...

22 de maig, 2007 22:09  
Blogger èlsinor ha escrit...

El que passa, ainalma, és que, si comencem així, ja vorem com acabem; i que conste que jo, ara com ara, també vote pel canvi.

22 de maig, 2007 22:11  
Blogger èlsinor ha escrit...

Està vist que ja ni les formes volen mantenir-hi, elzo.

22 de maig, 2007 22:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home