dilluns, de maig 14, 2007

Circumnavegació


Anit vaig començar a navegar per les procel·loses mars d'eBay, que per a mi encara eren un territori ignot i pel qual, malgrat tindre ja de fa un temps un compte de PayPal i fer compres electròniques en Amazon o la Fnac, encara no havia gosat d'aventurar-me.

Hi he trobat tot un món nou de possibilitats, un paradís de l'oferta i la demanda de diversos objectes de tota mena per molts dels quals has de competir amb altres navegants mitjançant licitacions gairebé a cegues, però on pots endur-te veritables troballes sovint a preus d'ocasió.

I, sobretot, és molt addictiu: si no licitant o fent-hi compres directament --que, en alguns articles també es pot fer--, sí almenys tafanejant-hi. Jo, ho confesse, anit, que va ser quan hi vaig fer la meua primera singladura, m'hi vaig quedar fins a un quart de quatre de la matinada...i això que hui m'he hagut d'alçar a un quart de set!

Per això hi ha un altre món que no vull tocar, perquè, si ho faig, imagine que fins i tot el blog acabaria deixant enrere com una despulla d'altres temps, estimada i recordada però ja acabada: estic parlant del veritable món --virtual, però-- de Second Life, on fins i tot l'alter ego del Gaspar Llamazares fa mítings i on les conilletes del Playboy estan pensant en traslladar-se també.

Mentrestant, però, i a banda d'ancorar ocasionalment a la badia d'eBay en el món virtual, preferisc quedar-me en terra real i sopar a La tierra, un lloc gairebé al costat de casa i que vam descobrir aquest cap de setmana, un cafè-restaurant tranquil i amb una bonica decoració dins, amb tauletes al carrer si les preferiu per fer-hi una cerveseta, i amb unes picadetes i unes carns molt bones i barates: crec recordar que, tot i beure'ns una botella de vi --que sempre fa pujar el preu final-- i una cervesa cadascú, vam eixir per uns 23€...i, dels tres segons plats, dos eren entrecots --boníssims!-- de carn argentina. I vam quedar-hi ben assaciats, que jo vaig ser l'únic en demanar postres (però només un gelat, que era més lleuger que la resta de coses).

Etiquetes de comentaris: , , , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

doncs sí, sembla ser que els món de la xarxa estan plens de coses interessants. Jo de moment m'abstindré d'entrar en ebay i en second life per les mateixes raons que tu. I preferisc un bon restaurant, clar que sí!

16 de maig, 2007 08:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

De totes maneres tampoc no està malament una mica de 'navegació alternativa' per descobrir-hi noves coses i guaitar a altres 'realitats'. :)

16 de maig, 2007 16:42  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home