dimarts, de setembre 05, 2006

Granoteta saballonera





Escrivia
dimecres l'Alae sobre una 'presència collonera' que estava distraent-la de l'estudi.

Sembla que, sense voler-ho, no seré jo menys i també en tindré una, tot i que en el meu cas es tracta d'una granoteta granelluda de gallet fluix; tant que, més que no pas gallet, esdevé caponat malgrat la cresta amb què es disfressa.

Aquesta granoteta saballonera, dic, que per granelluda sembla més aviat gripau rugós, es dedica a guaitar i sotjar el meu bloc des del fang de la seua bassa des que vaig atacar un miserable plagiari de les seues contrades, i hi deixa comentaris estúpids —de seguida esborrats— com aquest al meu post d'ahir:
Ets un calent, fent fotos a les dones d'amagat... Fa dies que no.... oi?
Granoteta, aprèn a no immiscir-te en converses alienes ni en coses que et superen si no vols acabar també rebentat, i dedica't a allò que només pots fer: emular el Farinelli.

I sàpigues que no haig de callar per més que m'amenaces amb el teu viri(1)...o amb el teu pus.


Notes:
(1) Viri: Forma dialectal valenciana de 'verí'; jo l'he sentida aplicada al dels gripaus.

2 Comentaris:

Blogger Alae ha escrit...

Ànim!! Segur que aconseguixes que desaparega!

06 de setembre, 2006 11:53  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, però seria més ràpid si hi haguera un flit especial per a aquestes granotetes saballoneres...

06 de setembre, 2006 14:52  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home