dimarts, d’agost 29, 2006

Esperant el divendres





Imatge: The Supper Call, per Charles Wysocki.

Ahir, amb un ràpid viatge a València i una estada de poc més de tres hores, vaig deixar ja enllestida l'organització del sopar de divendres, eixe del que ma mare encara no en sabia res i del que curiosament no ha fet cap objecció en assabentar-se'n.

A les 22h, sopar; i, després, de marxa, tot i que hauré de vigilar especialment no passar-me amb la beguda, que a l'endemà de vesprada tinc la boda d'una cosina i, com en totes les bodes, cal estar ben despert i en bones condicions per a no perdre-hi detall de les amigues fadrines de la núvia, que de segur que alguna n'hi haurà i aquest és un dels moments en què solen abaixar la guàrdia, hehehe...

Ara, que un pardalet m'ha dit que la jo march, que també hi serà al sopar de divendres per dret propi, hi anirà momentàniament sense parella i en pla single, així que, per si de cas, espere que no se li acudisca somiar gaire més abans de divendres, que ja sabeu que, tot i que la cara puga ser molt dura, la carn és dèbil... :D

8 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

aleee! són unes quantes declaracions de principis,eh! que vaja molt bé el sopar!

29 d’agost, 2006 12:46  
Blogger Ainalma ha escrit...

Xe, aquest xic és un perill!! Que tremole València aquest cap de setmana... i las amigues fadrines de la núvia!

29 d’agost, 2006 12:58  
Blogger flor ha escrit...

será una gran noche, en tu compañía siempre... cómo decirlo... disfruto.

29 d’agost, 2006 13:40  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Bé, Elsinore, bé... Sobretot, que després d'eixa nit de bogeria, passió i desenfrè, no quedi un pam de net ni incorromput per València, eh?. I si no t'hi veus amb cor, res noi, una trucadeta, i en parlem, que hi ha feina per fer, i seria una veritable llàstima. Caram, no vos poseu així, que jo vos parlava del sopar... Hehehe... ;)

29 d’agost, 2006 19:38  
Blogger èlsinor ha escrit...

No t'hi preocupes, pedra, i gràcies per l'oferiment, però jo, quan m'hi pose, sóc molt constant i no deixe res per fer, sobretot si es tracta de menjar... >;)

29 d’agost, 2006 22:11  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs procuraré que continues fent-ho, jo...

29 d’agost, 2006 22:14  
Blogger èlsinor ha escrit...

Tret de l'estiu, nadal i pasqua, la resta de l'any m'hi estic tots els caps de setmana a València, ainalma, i ja tremola perquè hi isc tant en divendres com en dissabte, hehehe.

29 d’agost, 2006 22:18  
Blogger èlsinor ha escrit...

Gràcies, nimue; i, ja saps, els principis sempre per davant :)

29 d’agost, 2006 22:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home