dimecres, de gener 18, 2006

Melodies de mòbil



Imatge: Partitura.

Aquests dies m'estic configurant el mòbil nou i, aprofitant que puc posar-m'hi una foto i una melodia identificativa de cadascun dels meus contactes en mp3, estic buscant la música adequada per a cadascun d'ells, una música que només sentir-la puga dir: "és en tal" sense por a equivocar-m'hi.

La veritat és que no és tan senzill com sembla i potser m'estiga complicant la vida sense cap necessitat, però segur que després pagarà la pena; encara me'n queden algunes per buscar per a alguns amics i amigues, però de moment ja tinc:

7 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

que trist haver de fer amics al gimnàs... totes les teves relacions socials s'acaben aquí?

19 de gener, 2006 11:11  
Anonymous Anònim ha escrit...

Uooo... quantes melodies!! Deunido Elsinor!!!!!!!!!!

19 de gener, 2006 15:05  
Anonymous Anònim ha escrit...

No sé qui ha signat en nom meu, però et puc assegurar que no he estat jo.

Sento que hagis d'aguantar els innominables que volen donar-me a mi pel sac.

Salutacions i endavant.

19 de gener, 2006 18:58  
Blogger èlsinor ha escrit...

Bé, sergi, pertot arreu sembla que hi ha trolls, però la sort que tenen és que també hi ha qui és tot un senyor i, tot i poder-ho fer, no els hi respon que, per a saber-ne la resposta, els pregunten a les seues mares.

19 de gener, 2006 21:03  
Blogger èlsinor ha escrit...

unmei, sí que en són moltes, però a poc a poc les aniré aconseguint, que paga la pena saber qui t'està telefonant sense ni haver de mirar el telèfon.

19 de gener, 2006 21:08  
Blogger èlsinor ha escrit...

Cassiopeia, ni cas a aqueix troll que, vista la interpretació que ha fet d'una part del meu missatge, demostra que no sap ni llegir i que el seu enteniment encara l'està buscant la comare del seu part.

19 de gener, 2006 21:13  
Blogger èlsinor ha escrit...

Cassiopeia, a banda de la cançó de Mecano, la que més m'agrada de la llista que m'has dit és Wicked Game, però la versió de Chris Isaac, així que t'hauràs d'acontentar amb aquesta i no amb la de His Infernal Majesty aka HIM (grup que no coneixia fins ara)...

21 de gener, 2006 19:14  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home