diumenge, de gener 15, 2006

Joguina nova




Imatge: Telèfon mòbil Samsumg SGH-Z300.

Aquest nadal, un parell de dies abans de Reis, m'he comprat una joguina nova: un Samsung SGH-Z300, un mòbil 3G amb una càmera fotogràfica més decent que la del meu mòbil anterior i amb possibilitat de gravació i reproducció de vídeo en format MPEG-4.

Sí, ja sé que no és pròpiament una joguina però, a banda de les possibilitats que ofereix la càmera —i el vídeo!— per a les eixides nocturnes, hi he trobat per casualitat que té una funció que pot ser d'allò més útil: la seua connectivitat mitjançant bluetooth.

I és que, en buscar-hi la connexió amb una amiga dins d'un local de marxa per a enviar-li una cançó en MP3, m'he adonat de què molta gent porta activat el bluetooth del seu mòbil i amb el seu nom identificant-la...i n'hi ha de femenins.

Uuhhmmm... Això és una oportunitat que s'ha d'aprofitar: lligar —o 'connectar', en aquest cas— gràcies a la radiofreqüència. Jo, ja estic estudiant com fer-ho.