dissabte, de desembre 24, 2005

Bon Nadal

6 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Bones festes!

24 de desembre, 2005 13:03  
Blogger Giorgio Grappa ha escrit...

Bon Nadal, Èlsinor!

Ei, he fet una ullada (superficial, ho reconec) al teu blog, i m'agrada molt: hi tornaré!

24 de desembre, 2005 13:13  
Blogger èlsinor ha escrit...

Hi seràs benvingut, giorgio.

I Bon Nadal també. :)

24 de desembre, 2005 16:42  
Blogger èlsinor ha escrit...

Que tingues unes bones Saturnals, fabullus. ;)

24 de desembre, 2005 16:43  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Bones Festes, Elsinore! (encara que ho faig -potser- un xic massa tard!). Et deix la meua felicitació al meu blog. Aviam si t'agrade!. Compte amb la vedella, punyetero!... :)

27 de desembre, 2005 09:34  
Blogger èlsinor ha escrit...

Igualment, pedra, i m'alegre pel teu retorn; a veure si trobe temps per a passar-me pel teu bloc, que ací a casa dels meus pares l'ordinador és el del meu germà i el té acaparat :(

Per cert, la vedella, com més tendra i sense greix, millor... ;)

27 de desembre, 2005 13:16  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home