divendres, de novembre 04, 2005

Llibres




Imatge: Portada de War As I Knew It.



Estic content perquè aquesta vesprada, en tornar del gimnàs, m'he passat per Correus a arreplegar dos llibres que vaig comprar en amazon.com:

· The Rommel Papers, per Erwin Rommel.
· War As I Knew It, per George S. Patton.

Esperava que trigarien més temps en arribar-me perquè els vaig demanar a la tenda dels EE.UU el 20 d'octubre, però només dues setmanes després i via Frankfurt ja els tinc ací, com un signe de bon averany per a aquesta nit. Ja sé que, si els haguera demanat a la sucursal del Regne Unit, m'haurien arribat fins i tot abans —en tres o quatre dies, com ja he comprovat, t'arriben si els hi tenen en estoc—, però pagant en dòlars t'estalvies més diners que no pas de fer-ho en lliures, i de totes maneres no tenia cap pressa perquè m'he anat llegint altres llibres, i ara mateix estic a meitat de Españoles en el Holocausto.Vida y muerte de los republicanos en Mauthausen, de David W. Pike.

Sí, ja podeu veure-hi que darrerament estic llegint molta Història, però aquest dilluns pense invertir-ne una mica la tendència, ja que tinc pensat anar a la FNAC per unes pel·lícules d'estrena en DVD i hi aprofitaré per a buscar-hi llibres de ficció, a veure si la Lindsey Davis ha publicat alguna nova entrega de la sèrie de Falco o si hi ha traduccions noves de les novel·les de l' univers de Star Wars, que «l'home no viu només de pa» (Dt. 8,3; Mt. 4,4).

I sí, ho confesse, els DVDs que vull comprar-me són El hundimiento però també Star Wars III: La venjança dels Sith, i què?