dijous, de novembre 03, 2005

Enveja


Imatge: Vista d'Estocolm (WLT Enterprises, LLC)


Quina enveja que em fa la meua amiga!

Hi he parlat només durant uns cinc minuts aquest vespre perquè m'ha contestat al telèfon de camí a l'estació per anar a Estocolm de cap de setmana. I jo, aquest pont que pensava visitar-la a Copenhaguen, resulta que no podia ella, i encara ha sigut per a bé perquè pensava anar-hi des de Madrid i, després, m'he assabentat que van haver-hi retards de més de disset hores a Barajas.

La qüestió és que aquest era el meu únic pont i ella tornarà abans de Nadal, així que hauré perdut una bona oportunitat de veure-la i l'excusa per a visitar el nord d'Europa, i no sé quina de les dues coses em sap més greu.

Bé, sí que ho sé, perquè, tot i parlar-hi telefònicament una vegada per setmana, pensa que no estic gaire per ella i més encara perquè li està costant molt la separaració del seu xicot i li cal tot el suport possible dels seus amics, així que aquesta hauria sigut una bona ocasió per demostrar-li que s'hi equivoca i per donar-li ànims.

La veritat és que de vegades, com ara, voldria saber com pensa una dona per a saber què espera i poder així estar a l'altura de les seues expectatives. Mentrestant hauré de procurar no fer res que li faça perdre la confiança en mi, ja que està molt vulnerable, i, evidentment, de Copenhaguen i Estocolm m'hauré de conformar amb les fotos que vulga ensenyar-m'hi...