dilluns, de gener 21, 2008

Mans llargues

Hui torna a ser com dissabte a València, ja que demà és Sant Vicent Màrtir, patró de la ciutat i, òbviament, dia festiu local; i jo, per una afortunada casualitat, demà tindré el dia lliure també, així que serà la primera vegada en molts anys que puga aprofitar aquest dia, i pense fer-ho dinant amb la meua xica, que dissabte va marxar de pont amb la seua família.

Aquesta nit no sé si eixiré de marxa amb els amics perquè igual hi ha poca gent a causa precisament del llarg pont que han pogut fer alguns --i tampoc jo vull gitar-me tard, que demà vull estar en plena forma--, però allò que sí que hi ha és un sopar a ca d'un d'ells, de manera que a migdia hauré de fer una mica de sesta, que anit em vaig gitar tard i hui m'he alçat prompte.

D'altra banda, supose que l'estrella del sopar seré jo per una cosa que va passar dissabte quan ja havien marxat gairebé tots a dormir i només ens vam quedar a la discoteca dues parelles.I és que a prop de nosaltres hi havia un grupet d'un xic i dues o tres xiques bastant joves, una de les quals es va dedicar a tocar el cul a tothom --tant a xics com a xiques-- d'amagat.

La primera vegada em va agafar de sorpresa, però a la segona no, ja que m'hi vaig estar atent i la vaig vore en acció.Total, que me'n vaig anar directe cap a ella amb les dues mans per davant i em vaig penjar de les seues mamelles uns bons segons, oferint-li un massatge de franc que segur que no oblidarà en bastant de temps, alhora que li deia "Y ahora vuelve", mentre sentia com alguna xica, veient-ho tot, exclamava "¡Se lo merecía!".

La resta de la nit ja s'hi va quedar més tranquil·leta, però jo juraria que amb cara de satisfacció... ;)

I les meues dues amigues, al·lucinades.

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

uaaaaalaaaa!!!! jajajajaa!!! doncs mira, potser en lloc d'un castic li vas donar un premi i tot! però sorpresa, com a mínim, sí que es quedaria segur! que tingues bon dia de festa extra!

21 de gener, 2008 18:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, sorpresa sí que s'hi va quedar, sí, nimue; però mira, cap al final de la nit encara es va posar al meu costat i em mirava...

22 de gener, 2008 12:38  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home