dilluns, de gener 28, 2008

'Currículum ocult'

Si més no, una de les coses bones que té l'enamorament és que gairebé no et cal ni anar al gimnàs per a estar en forma i cremar greixos.

I és que aquests dies vaig de bòlit entre treball, gimnàs i quedar-hi, ja que, a més, solc anar o tornar a peu per a vore-la, o les dues coses, i això representa també bastant d'exercici perquè en metro és una distància de tres estacions. Sí, tampoc no és que siga gaire per a allò a què estic acostumat a fer en estiu, però ara dorm unes 5h-5:30h diàries, estic dempeus abans de les 7h i el primer i únic menjar del dia fins a hora de sopar és a les 10h del matí, així que ja em direu.

Clar que de vegades ni el menjar em cal perquè ella m'ompli tant que m'oblide de les necessitats del cos, i ni del cansament ni del menjar me'n recorde.

Són els efectes secundaris de l'enamorament, el 'currículum ocult' que en dirien alguns...

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comentaris:

Blogger Dan ha escrit...

Ep! Recorda que toca cuidar el cos. Que l'enamorament et matarà! (una mort dolça, però)
:-)

29 de gener, 2008 07:38  
Blogger nimue ha escrit...

ooooooh! crec recordar que era alguna cosa semblant a això, sí! oooooooh! però que bé se't veu, xiquet! :)))

29 de gener, 2008 09:16  
Blogger èlsinor ha escrit...

Creus recordar, nimue?? T'hi hauràs de posar al dia, doncs... ;)

29 de gener, 2008 10:20  
Blogger èlsinor ha escrit...

Home, dan, espere resistir-ho, que mira que molta mort dolça...però perdre-la ara que l'he trobada!

29 de gener, 2008 10:22  
Blogger flor ha escrit...

ains... pero qué bonito jo, si es que eres un romántico. Ya sabes, sedúcela para una cena en tu castillo, con velas, música, vino... Y amor,mucho amor.
Estaremos deseando que nos cuentes el primer beso.

29 de gener, 2008 14:12  
Blogger nimue ha escrit...

bua, a mi aquestes coses ja no em passen, Elsinor. Ja t'ho dic jo. Ni amb el manual bàsic em pose jo al dia!

29 de gener, 2008 21:17  
Blogger èlsinor ha escrit...

Va, va, que no serà per a tant, nimue. Tu puja al Zeppe, fes una passejada per ahí, i ja voràs...

29 de gener, 2008 22:15  
Blogger èlsinor ha escrit...

Uuuhhmmm...que jo sóc molt vergonyós, Jo. :P

29 de gener, 2008 22:16  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home