dimecres, de gener 23, 2008

Amor telefònic

Imatge: Late night phone calls, per dbracken (2006)


Estic descobrint en carn pròpia que els qui més beneficis trauen de l'amor són les companyies de telefonia, sobretot les dels mòbils.

Res de campanyes publicitàries per a Sant Valentí, res de merchandising de pel·lícules o de personatges pseudoromàntics, no; la realitat és molt més crua i dura: els grans beneficiaris dels nostres sentiments tenen noms i cognoms de multinacionals: Movistar, Vodafone, Orange, etcètera.

I ho dic jo que, fa exactament una setmana, ja portava unes despeses telefòniques de...66€! De fet no m'he atrevit a vore quants diners porte ja gastats des d'aleshores, però tenint en compte que, a banda dels tres o quatre sms diaris i d'una o dues telefonades, he estat parlant-hi cinquanta-quatre minuts d'una tacada un dia, i una hora i quart un altre, puix ja tremole esperant-ne la factura...

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

anda! però no digues que no els pagues a gust! quan jo festejava (ell a Barcelona i jo a València) la Telefònica i la Renfe es van fer d'or a costa nostra! Ei! plantegeu-vos trucar de fixe a fixe! jo tinc tarifa plana i les trucades gratis! el mòbil quasi ni me'n recorde que el tinc...

24 de gener, 2008 07:37  
Blogger Carquinyol ha escrit...

Totalment d'acord amb vosaltres, com diu la Nimue, al meu cas els els de Renfe i els d'Orange es van posar ben contents ( i segueixen ben contents )de que m'enamores i de que la cosa continui bé ;)

24 de gener, 2008 08:39  
Blogger èlsinor ha escrit...

Jo, per sort, la Renfe no, carquinyol, però Orange --la meua-- i Movistar --la seua-- sí que deuen d'estar ben contents amb nosaltres, sí...

24 de gener, 2008 11:31  
Blogger èlsinor ha escrit...

El que passa, nimue, és que jo sí que tinc fixe, però ella no :(

24 de gener, 2008 11:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home