dimarts, d’agost 07, 2007

Breu encontre

Fa unes setmanes, m'he assabentat hui mateix, vaig estar al costat d'una bicampiona mundial mentre entrenàvem al gimnàs, cadascun de nosaltres a la seua.

Aquest matí, mentre em prenia l'habitual cappuccino a l'últim terç de l'entrenament, m'hi he fixat en un parell de grans fotos noves penjades a la paret, amb retrat i autògraf dedicat a la gent del gimnàs, i era ella, la xica que només hi he vist una vegada i que em va cridar l'atenció perquè estava entrenant-s'hi amb una raqueta d'un tipus desconegut per a mi i amb un vestit --faldilla inclosa-- semblant al del tenis, amb una samarreta de la selecció argentina, com el seu accent.

Era, ara ho sé, la Paula Eyheraguibel, Campiona del Món de pàdel per parelles i per seleccions en 2004 i 2006, que viu a Benicàssim, i que entrena al Club Torre Bellver.

Clar, el pàdel no m'ha interessat mai, i menys encara des que el va posar de moda l'Aznar, però mira, hi he perdut l'ocasió de tindre l'autògraf d'una doble bicampiona mundial...i d'un beset o un parell ;)

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comentaris:

Blogger Laia ha escrit...

Caram! Jo la vegada que he estat més a prop d'algun esportista famós va ser a Banyoles, quan estava de campionats i va venir David Meca, que em vaig fer una foto amb ell i em va firmar un autògraf (que ara hauria de mirar on para..)

Tu per si de cas no perdis el ritme, i continua anat al gimnàs que potser algun dia la veus per allà i llavors sí, li demanes l'autògraf! I el petonet de regal :D

08 d’agost, 2007 15:08  
Blogger èlsinor ha escrit...

No, si jo hi vaig quatre dies a la setmana, però em sembla que ella, si hi va regularment, ho fa de vesprada, així que el nostre encontre continuarà sent això mateix: breu...i únic.

08 d’agost, 2007 15:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home