dimecres, d’agost 01, 2007

Nits al claustre


Encara
esteu a temps d'anar-hi als concerts d'aquest agost:

Castelló cultural:

2 agost KRAMA (Música mediterrània) 22.30h
Els ritmes irregulars dels Balcans, Grècia i de la Mar Negra s'hi mesclen amb músiques d'Iran, l'Índia i el Marroc, amb un toc de cant flamenc.

9 agost ECUMENE (Inter-folk) 22.30h
Quan diversos continents s'hi ajunten, s'hi mesclen i hi creen junts...la màgia d'Ecumene.

16 agost SAL, MEL I VIDA (Flamenc) 22.30h
Provinents de diferents formacions, aquests joves valencians s'hi reuneixen per a oferir un espectacle ple de sentiments i sabor.

23 agost L'AFER VIRTUAL (Electro-folk) 22.30h
Trio de la nostra província que, des dels nous llenguatges musicals, arriben a les noves formes del folk.

30 agost GOVANNON (Celta) 22.30h
Música tradicional celta amb les aportacions de ritmes més contemporanis.


CLAUSTRE DEL MUSEU - ENTRADA LLIURE
SERVEI DE CAFETERIA

Museu de Belles Arts de Castelló
Avgda. Germans Bou, 28
12.003 Castelló

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

m'agafa una mica lluny però el cartell té molt bona pinta, la veritat...

02 d’agost, 2007 11:24  
Blogger Somiatrufes ha escrit...

Hola,

Acabo d'obrir el que de moment és un pseudobloc i tot just estic descobrint la blogosfera (tot una novetat per mi). T'he inclòs, si no et fa res, al meu llistat de blocs que m'agraden.

Bon estiu!

02 d’agost, 2007 19:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs clar que no m'importa, somiatrufes, sinó que, pel contrari, m'afalaga. I benvingut a la blogosfera! :)

02 d’agost, 2007 20:27  
Blogger èlsinor ha escrit...

És per fer-te'n ganes, nimue :P

02 d’agost, 2007 20:28  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home