dilluns, de juliol 02, 2007

Dissabte negre

Imatge: (c) Detall de la Pça. dels Dolors (Benicàssim), per Èlsinor (2007)

Ahir de vesprada em vaig decidir i vaig fer la típica passejada dels diumenges pel passeig Marítim fins el Voramar, tot i que no m'hi vaig quedar a prendre res, especialment perquè la meua intenció primera era mesurar la distància que hi ha fins l'apartament: 2,8km, que entre anada i tornada són 5,6km...un bon escalfament per a acabar una setmana i començar-ne una altra!

Almenys així, passejant pel costat mateix de la mar i veient-hi tota la gent que aprofita la vesprada a la platja o passejant-hi també, pots oblidar-te de la desastrosa nit anterior, en què ben poques coses van acabar eixint-hi bé: el sopar, amb un servici lent i amb un dels entrants poc afortunat i un entrecot de segon plat roí --precisament el de l'amic que havia vingut de València!--, que vam fer-li emportar-se a un cambrer afeixugat i poc amatent, situació que ens va llevar les ganes de prendre-hi postres i cafè; i, quan millor estàvem, es fa l'1:30h i a marxar, amb la qual cosa se'ns va tallar el rotllo i els de València se n'hi van tornar.

La veritat és que vam continuar fins les 3:30h a The End, on teníem a un parell de metres la gogó, molt joveneta i amb un top que gairebé semblava un sostenidor per la poca tela amb què estava fet i uns pantalonets brillants amb no més tela que la del top, i després a K'sim, que celebrava la seua inauguració i, com sempre, estava plena de jovenalla. De la nit, però, el millor local l'Acapulpo, on hi era la gent guapa de Castelló que solia anar-hi a última hora; i també, al començament de la nit, La lluna; més fluixos estaven Màgic i K'ché. De totes maneres la setmana vinent volem allargar-nos fins als locals de la platja, on estan muntant-ne un de nou --Bamboo-- del mateix propietari que les tancades Sal&Sal i La Coquette.

I si ahir passejada per terreny pla fins el Voramar, hui excursió muntanyenca a l'Ermita de Santa Àgueda i la Coveta de Sant Antoni...

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Ostres, a mi en dónes mitja nit com la teua i em mates, no podria seguir-te!

02 de juliol, 2007 21:37  
Blogger èlsinor ha escrit...

Una nit com eixa? Si me n'anava a casa promptíssim!

02 de juliol, 2007 21:49  
Blogger Unknown ha escrit...

Ostres... els garitos de Benicassim!!!!!
val a dir que tot i ser de ben a propet, he sortit poques vegades per Benicassim...
Jo soc més de pub, de birres, i de tertulies inacabables en cadires i taules de fusta!! ;)

Pero tot i així, me'n recorde que l'any passat ens vam trobar a Benicassim de marxeta, i m'ho vaig passar molt be!!!! :D

03 de juliol, 2007 05:14  
Blogger èlsinor ha escrit...

Puix ara la 'marxeta' l'estan matant, unmei... :(

03 de juliol, 2007 13:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home