dijous, de juny 28, 2007

Llista de llibres

Fa uns dies vaig decidir que, ja que a mi en Benicàssim em boicotejaven les nits del cap de setmana, jo, a canvi, els boicotejaria econòmicament no deixant-me ni un xavo en les seues botigues i comerços; l'única excepció seria en el sector hostaler, l'altre gran perjudicat d'aquesta alcaldada.

Ara bé, hi ha un altre sector en què no havia pensat i que no tan sols no es mereix ser boicotejat sinó que a més em seria gairebé impossible fer-ho, i és el cultural: més en concret, les llibreries. De fet, a començaments de setmana, i aprofitant que està al costat del gimnàs, em vaig passar per la Llibreria l'àmbit i vaig carregar de llibres per a mig estiu --bé, ja en serà menys, que, quan m'hi pose, m'hi pose...-- tot i que encara no he acabat de llegir-me La batalla de Iwo Jima de Derrick Wright:
Una llista molt heterogènia, ja ho sé, però mira, així sóc jo mateix... ;)

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger Unknown ha escrit...

Ja estas a Benicassim??

Mira'l, tu si que t'ho montes be!!

A vore si vinc algun finde d'estiu a Almassora i et vinc a fer-te una visiteta... res de caminar pero.. el peuet encara es queixa! :p

29 de juny, 2007 08:20  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, fins i tot abans d'acabar totalment me n'hi vinc ja, i vaig i torne.
Llàstima d'això del peu, que ara la visiteta només podrà ser-hi 'cervesera', hehehe...

29 de juny, 2007 14:44  
Blogger nimue ha escrit...

ueee! jo també m'he de passar per la llibreria de Vilanova a carregar ara que vaig una mica més tranquil·la amb les opos! que en tot el curs no he pogut llegir una novel·la en condicions, catxislamarrrr!!!

30 de juny, 2007 09:14  
Blogger èlsinor ha escrit...

Novel·la i el que siga, clar, mentre siga de llegir... :)

30 de juny, 2007 13:56  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home