dimarts, de juny 19, 2007

Subhastes

Quan li vaig dir a una amiga que m'havia apuntat a eBay, la seua primera reacció va ser dir-me que això ja era el que em faltava, una addicció més.

Clar que ella pensa que escriure a un blog és també una addicció i, a més, una pèrdua de temps, i, per això, una cosa sense cap trellat.

Bé, podria ser i no li diré pas jo que no...però no he sigut jo el qui s'ha gastat gairebé 5.000.000€ en l'adquisició del sabre que Napoleó I portava a la batalla de Marengo (1800)!

Clar que tampoc no els tinc, que si no...

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

t'entenc! jo també sóc de les que si tinguera molta pasta, (però molta molta!) gastaria una part en el meus objectes fetitxe a base de subhastes... ains...

20 de juny, 2007 08:20  
Blogger èlsinor ha escrit...

Jo, de moment, m'haig de conformar amb monedes...i algun que altre anell ;)

20 de juny, 2007 16:17  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home