dilluns, de juny 18, 2007

Ciao, València

Ciao, València, i arrivederci.

Som ja als voltants de Sant Joan i de l'entrada de l'estiu --tot i que, meteorològicament parlant, hi som ja de ple--, i en aquestes dates jo marxe ja a l'apartament familiar vora la platja encara que fins a final de mes haja d'estar anant-hi i tornant-hi.

Arrivederci, dic, a les eixides de nit divendres i dissabtes per València, que ara ja no hi tornaré fins després de la festivitat del Pilar: en estiu i setembre, per Benicàssim; i les dues primeres setmanes d'octubre, per Castelló.

Va ser un acomiadament, el d'aquest cap de setmana, dolç però també amarg: molt bé el divendres i més fluix el dissabte, dia en què em vaig deixar convéncer per anar a sopar al pis d'uns amics (cosa que va estar bé) i ens hi vam estar fins les dues de la matinada (cosa que ja no va estar tan bé), i d'allí a L'Umbracle, sense haver passat abans per cap dels locals on anem normalment (cosa que ja va estar totalment malament).

Almenys L'Umbracle ha millorat en relació a l'altra vegada que hi vaig ser: ja hi havia més presència femenina i també una mica més de nivell en la gent, malgrat que encara no m'acaba de fer perquè també hi veies algú que et feia preguntar-te com l'haurien deixat passar; tot i això, però, despunta, i pot arribar a estar molt bé, a banda que per a mi representa l'alternativa a la zona del Port, amb locals amb molta jovenalla o d'altres que em fan pensar que els que hi van són els del "quiero y no puedo".

I, per Benicàssim, a vore com va la cosa, que m'han dit que han declarat tot el poble zona ZAS (Zona Acústicament Saturada), amb la qual cosa els locals han de tancar molt prompte --entre la 1:30h i les 2:30h de la matinada--, amb l'agreujant que les terrasses a l'aire lliure que hi ha a prop d'Aquarama (La Antigua, La Coquette, Sal&Sal) tampoc no obriran, així que caldrà agafar el cotxe i marxar a les terrasses vora la platja del Grau de Castelló.

Ara, que jo ho tinc clar: si realment tanquen a la 1:30h, me'n vaig de botelló --i amb música inclosa!-- a la porta de ca l'alcalde: no volen ser un poble turístic (i ben bé que s'ho cobren tot)? Doncs ja ho saben: el client sempre té la raó.

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

doncs ale, a veure com va la cosa per Benicàssim. Ja ens aniràs explicant als pardalets diürns què passa quan es pon el sol... ;)

19 de juny, 2007 07:48  
Blogger èlsinor ha escrit...

Com passa per tot arreu, aleshores ixen els vampirs...i les vampiresses! :[

19 de juny, 2007 09:03  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home