dimarts, de març 06, 2007

Vergonya

Tinc vergonya aliena per la hipocresia ppera en l'afer de la reducció de condemna a De Juana Chaos, per la seua utilització de les víctimes del terrorisme, per la seua apropiació partidista de símbols que són patrimoni de tota la societat i per les seues mentides els dies --i anys!-- següents a l'11-M, a més de la seua actuació en el desastre del Prestige, i he tingut la vergonya pròpia de tindre un President de la Generalitat com el pocavergonya d'Eduardo Zaplana.

Però més vergonya encara que tot això, i a més pròpia, tot i que jo no hi hauria de sentir-me al·ludit, tinc ara en llegir a la premsa que els ciutadans de la meua terra se senten moltíssim més espanyols que no pas valencians; i això arriba fins a l'extrem que inclús els extremenys (!?) ens guanyen en el sentiment 'nacional'.

Ai, quant de mal ens han fet i ens hi estan fent els pperos! I, per això, ens cal dir ben alt que ja en tenim prou.

Etiquetes de comentaris: ,

2 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

precisament m'acaben d'enviar l'enllaç de Ja en tenim prou per correu.
Confesse que jo no tinc cap sentiment nacional de cap tipus, ni espanyol, ni valencià, ni xinés. Seria llarg d'explicar. Però vaja, que no em sembla que siga una opció ni millor ni pitjor que qualsevol altra. A pesar d'això sí que sóc capaç d'identificar les agressions i les injustícies i aquests gentola s'està passant de rosca ja fa massa estona. Els hem de fer fora entre tots, sí.

07 de març, 2007 09:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs a vore si aquesta vegada ho aconseguim :)

07 de març, 2007 20:45  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home