dilluns, d’octubre 23, 2006

Friqui, jo???



En el seu darrer post l'unmei tractava dels freakies, i en un dels comentaris hi havia qui posava l'enllaç d'una pàgina per a omplir un test i vore-hi el teu grau de 'friquisme'.

Jo, com que segons eixe test no passe de 'friqui' i prou, he decidit augmentar-hi la meua puntuació escrivint un post com el de hui: quin seria el vostre nom en les pel·lícules d'Star Wars? Doncs gràcies a tonterias.com és molt senzill de saber:

1. Per al nom: agafa les tres primeres lletres del teu cognom patern seguides de les dues primeres del teu nom.
2. Per al cognom: agafa les dues primeres lletres del teu cognom matern seguides de les tres primeres lletres de la teua ciutat natal.

I ja està! Així de senzill.

I si voleu anar per nota, no vos oblideu d'usar com a eina d'estudis la Wookieepedia, hehehe...

Etiquetes de comentaris: , ,

4 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Jo crec que frikis és el que hi ha a la meva classe..."lo otro son tonterias!" com diria aquell

23 d’octubre, 2006 21:55  
Anonymous Anònim ha escrit...

Friki!!!!!
Hehehehe
ja sabia q erets un friki d'star wars... em sembla que m'ho vas contar... ;)

23 d’octubre, 2006 23:12  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, però poquet, unmei, que ni de bon tros arribe al teu nivell del 33%; jo, sense contestar a tres preguntes que haurien sigut positives, només arribe al 11%-12%... :P

24 d’octubre, 2006 00:07  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs no et talles i conta, conta, lmewmon...
(Veus? Aquesta pot ser una bona idea per a un post i tot)

24 d’octubre, 2006 00:09  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home