dijous, d’octubre 19, 2006

Canvis



Potser no vos heu adonat però he canviat el meu bloc de blogger a beta.blogger, que presenta característiques noves.

El canvi més visible ha sigut la inclusió d'etiquetes o categories ('labels' en diuen ells) al final de cada post, la qual cosa permet de vore-hi tots aquells que tenen un tema en comú; també a l'hora de publicar hom guanya en rapidesa, a banda que hi ha un accés més immediat a la creació d'articles nous. El desavantatge és que, fins que tothom es moga a beta.blogger, als comentaris cal escollir entre dues opcions, i això retarda una mica l'accés.

Allò que sí que he notat com a usuari —no pas com a autor— és que em cal tenir activada l'opció d'acceptar-hi cookies per a vore-hi la paraula de verificació i poder publicar-hi el comentari; i ho dic, açò, perquè l'ainalma m'ha fet arribar la seua perplexitat per alguns problemes que ha tingut a la meua pàgina.

No sé si aquest problema es presenta només al Firefox, que és el navegador que faig servir-hi jo usualment, o també passa a l'IE; en aquest darrer cas, potser la sol·lució siga la mateixa.

En fi, preneu-ne nota per si de cas.

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 Comentaris:

Blogger Jaqme ha escrit...

Als comentaris del meu blog hi va haver caos. L'altre dia a Elur li va apareixer, en un comentari que hi va deixar, el seu nom real!
I a jo, a un comentari que vaig deixar a en Buk em va sortir com anonymous, quan el seu blog no en permet!
Et sembla bé que et posi d'enllaç al meu blog?
Deixa-hi la resposta, val?

19 d’octubre, 2006 19:47  
Blogger èlsinor ha escrit...

Vaja, doncs a mi, per sort, no m'ha passat res d'això...almenys no encara.

I molt agraït per voler posar un enlaç cap ací des del teu bloc; evidentment, em sembla bé :)

19 d’octubre, 2006 20:00  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home