dissabte, d’octubre 14, 2006

Maledicció foragitada



Per sort hui no m'ha afectat i he pogut dormir almenys set hores seguides després d'haver eixit de copes, perquè és com una mena de maledicció la que aquest estiu he hagut de suportar cada cap de setmana: qualsevulla que fóra l'hora a la que em gitava, acabava despertant-me sobre les deu del matí...i hi havia vegades en què havia anat al llit a quarts de sis o a les sis ja ben passades.

Ací, a València, alguna vegada m'havia passat, però era perquè m'arribava algun soroll o parlada dels veïns pel celobert de l'edifici, o, fins i tot, el taloneig de la veïna de dalt —que supose que treballa a tandes— a les nou del matí en diumenge, però és que per a aquest estiu no hi havia cap explicació, a no ser la calor. I no és que em desvetllara del tot, ja que em quedava al llit unes dues o tres horetes més i encara podia dormir a estones, però la sensació quan m'alçava era la d'haver descansat poc i de necessitar més hores de son veritable.

Almenys ara sé que ja puc estar-ne tranquil, i que, en tot cas, sempre em puc tombar un parell d'horetes per la vesprada sense que em moleste ningú i recobrar així forces i son per a la nit, que aquest pont he decidit passar-lo tranquil·lament a València; bé, tranquil·lament de dia, clar, que no pas de nit.

Etiquetes de comentaris: , , ,

7 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Eixe és un dels inconvenients de fer-se gran, Èlsinor! ;-P

Ale, a passar-ho bé, per tu i per tots els que no podem perquè tenim moltes coses a fer aquest cap de setmana...

14 d’octubre, 2006 17:53  
Blogger èlsinor ha escrit...

Inconvenient 'de fer-se gran'??? Ui, ui, el que m'has dit!! Això no m'ho repeteixes al carrer, tu...
:D

14 d’octubre, 2006 19:27  
Blogger Ainalma ha escrit...

Que no?? Prova, prova

:-P

14 d’octubre, 2006 20:45  
Blogger èlsinor ha escrit...

Quan vulgues i on vulgues...però no augmentes el teu avantatge posant-te tacons. ;)

14 d’octubre, 2006 20:49  
Blogger flor ha escrit...

pero qué imagen más tierna la del osito, mareeee. jajaj eso de hacerse mayor no creo, ainalma, que élsinore aguanta más que yo y tengo 21 !!!! y digo de fiesta, lo otro no le he probado ;)

15 d’octubre, 2006 19:25  
Blogger èlsinor ha escrit...

Com que no, jo??? I açò què? :D
:P

15 d’octubre, 2006 21:07  
Blogger flor ha escrit...

si he de fiarme del sueño... seguramente también aguantarías más que yo ;)
besos, cielo.

17 d’octubre, 2006 01:11  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home