divendres, d’octubre 06, 2006

(Des)memòria




Quina cosa més curiosa que és la memòria!

Hui mateix he perdut més de mitja hora perquè, en lloc de vindre-me'n directament a l'apartament en haver acabat de treballar com era la meua idea, he tornat abans a València per a comprovar si havia deixat tancada o no la porta del balcó, que em dóna al carrer i que sé que tenia tota la persiana alçada.

Recordava perfectament haver-la obert quan he arribat del gimnàs aquest matí però era incapaç de recordar si l'havia tancada, malgrat que la lògica em deia que sí i que, si no ho recordava, és perquè el fet de tancar-la abans d'eixir de casa és un dels molts hàbits que he adquirit i que faig automàticament, sense parar-hi ja gaire atenció; el cuquet del dubte, però, ha començart a rosegar-me gairebé de seguida que he eixit de casa, i a la fi m'ha pogut.

La porta, clar, no m'ha calgut ni pujar-hi per a poder vore des del carrer mateix que estava tancada, però així m'he quedat ja tranquil, que amb el pont del 9 d'octubre era un cap de setmana llarg que s'hauria estat casa oberta i exposada a qualsevol canvi brusc de l'oratge com la pluja o el vent, i per mitja hora dalt o baix no cal fer gaires escarafalls, que de segur hi haurà qui demà encara treballarà, i no com jo; ara, a gaudir d'aquest primer pont i a acomiadar-me de l'apartament fins Pasqua o l'estiu.

2 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Aquest cuquet de què parles em resulta familiar... Crec que és el mateix que em fa tornar al cotxe cada nit per comprovar que l'he tancat.

07 d’octubre, 2006 13:35  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, deuen de ser amiguets tots dos :D

07 d’octubre, 2006 14:12  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home