dimarts, de setembre 26, 2006

'Ayuda para tu blog'


Ahir em preguntava la jo march com havia fet el nou títol del bloc, i li responia jo que allò veritablement difícil havia sigut com inserir-lo en la plantilla.

Efectivament, per a fer-lo només vaig recórrer al Photoshop per a tractar una foto que aconseguit per internet i per a mesclar-hi les lletres tridimensionals que prèviament havia creat amb el Xara 3D; aquesta, però, és la forma difícil, ja que també vaig vore que tot això —inclús escriure unes lletres en 3D— podia fer-se amb el programa Banner Maker Pro d'una manera molt més senzilla.

Realment, per a inserir-lo en la meua plantilla vaig haver de seguir els consells d'un bloc que vos recomane moltíssim: Ayuda para tu blog, de Patricia Ramírez, que es dedica a postejar-hi tota mena de trucs i de suggerències dels seus lectors; així, la solució al problema de canviar correctament el títol i d'inserir una imatge al meu tipus de plantilla —la Minima de Blogger— va publicar-la Patricia amb el títol de " Banner con foto en encabezado de Minima Blue/Black".

Hi trobareu de gairebé tot, de veritat; passeu-hi, si teniu temps, i ja m'ho direu després :)

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

gràcies per tota la informació! jo he intentat canviar la meua plantilla però he tingut massa èxit perquè els marges no em queden bé i no hi ha manera...

Els posts em queden allà baix del tot quan s'obri.

en fi... seguirem provant i si no que es quede com està!

27 de setembre, 2006 10:34  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, la veritat és que, encara que acabes agafant-li el punt i veges que potser no era tan difícil, sempre et fa una mica de respecte perquè una errada pot ser desastrosa, sobretot si abans no t'has fet una còpia de seguretat de la plantilla actual.

27 de setembre, 2006 11:36  
Blogger flor ha escrit...

muchas gracias, cielo :) eres un solete.
besitos besitos.

28 de setembre, 2006 12:49  
Blogger èlsinor ha escrit...

No es mereixen, jo. :)

28 de setembre, 2006 19:44  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home