dimarts, de setembre 19, 2006

El Corte Inglés de Castelló




Ja s'ha acabat pràcticament l'estiu i només hi he estat una vegada a El Corte Inglés de Castelló, una versió en xicotet del nou de l'Avinguda de França de València.

És veritat que en Nadal hi vaig estar un parell de vegades, però, així i tot, en total es poden comptar literalment amb els dits d'una mà. I, malgrat això, encara hi ha qui al meu amic de Castelló i a mi ens considera 'pijos' perquè hi comprem (però també perquè en estiu anem a sopar a La Manduca, que, a fi de comptes, és només una pizzeria).

Clar que aquests només s'han quedat amb la música de la copla i hi reflecteixen l'opinió —fins i tot una mica envejosa— que tenen del fet que no fa gaire la gent de Castelló que podia anava en dissabte a València a comprar-hi...i després a fer vore per Castelló que hi havien anat.

Perquè el cert és que, més que no pas una ciutat, Castelló és un poble gran que vol semblar una ciutat, i d'ací l'abundància d'edificis altíssims al costat de cases d'un o dos pisos, en un contrast tan flagrant que ha esdevingut exemple de manual de com no s'ha d'urbanitzar.

Ara, amb la construcció d'aquest centre comercial, els han fotut, i els qui vulguen de fer-se vore s'hauran de buscar una altra cosa, i no crec jo que en troben gaires que els hi aprofiten...

2 Comentaris:

Blogger Alae ha escrit...

Jo hi he anat unes dues vegades. La darrera, vaig entrar amb intenció de comprar-me una motxilla per a classe i me'n vaig eixir amb la intenció. Massa car!!

20 de setembre, 2006 18:43  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, sovint tenen les coses més cares que en altres llocs, però la compensació està en el temps i el cansament que t'estalvies, ja que trobes al mateix lloc coses que hauries d'anar a buscar a diverses tendes...i més encara en València.
Qualitat, bon tracte, garantia de devolució o de canvi i temps i cansament estalviat són les raons que a mi, personalment, em fan ser un bon client del de València.

20 de setembre, 2006 20:50  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home