dimarts, d’agost 08, 2006

Trobada informal







Imatge: © La Unmei, amb una Guinness, al pub irlandès de Benicàssim (07/08/2006), per Èlsinor.

Fa unes hores ens hem vist a Benicàssim la Unmei i jo tot aprofitant que se n'ha vingut de vacances al poble i que no és lluny d'ací.

Era inevitable que acabàrem al pub irlandès del carrer principal del poble, però vos puc ben assegurar que abans de la pinta corresponent —i ineludible!— de Guinness, he aconseguit que es beguera una orxata gairebé a la vora de l'aigua, en la platja "del Torreón". Clar que això no ha tingut gaire mèrit perquè ha sigut per a llevar-nos la calor i per a no entrar tan forts a beure, que després la Unmei havia de conduir de tornada a casa i ja sabeu que ara en Tràfic estan molt durs amb tot açò.

Hem estat de tertúlia fins les huit del vespre i m'he assabentat d'alguna coseta d'aquests dies 'festivalers' que ja vos farà saber ella al seu bloc, hehehe. Per la part que m'interessava a mi, encara no té cap foto de la Jie practicant amb la katana :(

Ara, el que hem fet és quedar a les nou del matí per a pujar al Desert i passar-hi el matí, i després a la piscina dels apartaments per a relaxar-nos i llevar-nos-hi el cansament; i, segons com li vagen les coses, igual se'n ve de festa alguna nit del cap de setmana.

En fi, que és que no para, i em sembla que tornarà a Dublín més esgotada que no pas va eixir-ne...

5 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Deixa la xica que ho passe bé, que està de vacances! Bé, que ho passeu bé tots dos, que veig que tu t'afegeixes a la festa, eh? Una abraçada des del sud.

08 d’agost, 2006 20:30  
Blogger èlsinor ha escrit...

Bé sí que s'ho passa, sí, però les vacances les haurà de fer a Dublín... I hui molt bé la pujada al Bartolo, de la que ja en parlaré demà :)

08 d’agost, 2006 23:02  
Anonymous Anònim ha escrit...

Ei! Records a la Unmei! Ja és raro ja, que hagi begut una horxata, però desprès de tanta cervesa a Irlanda, ja li va bé una mica de salut!

09 d’agost, 2006 15:01  
Anonymous Anònim ha escrit...

Ostres aixo de l'orxata m'esta deixant mala reputacio!!! :p

10 d’agost, 2006 18:09  
Blogger èlsinor ha escrit...

Ja estic veient-hi que encara em caldrà especificar que només en va ser una...

10 d’agost, 2006 20:35  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home