dimarts, d’agost 01, 2006

Phishing









Home, no és que jo em crega gaire llest —igual és que sóc massa modest :D —, però de segur que no hi cauria, per desmanyotat, en aquest barroer intent de phishing que vaig patir:

Estimado cliente,

Es muy importante a leer.
Puede ser que Usted haya notado que la semana pasada nuestro sitio www.gruposantander.es funcionaba inestable y se observaban frecuentes intermitencias.
Hemos renovado nuestras instalaciones bancarias y ahora el problema esta resuelta.
Pero para una capacidad de trabajo correcta de sus cuentas bancarias, le pedimos a Usted introducir los detalles completos de la cuenta para que pudamos renovar nuestra base de los clientes y comprobar nuestro sistema nuevo de proteccion de los datos.

Tome este enlace www.gruposantander.es para verificar sus datos bancarios.
Esta carta es automaticamente mandada a cada cliente del Banco Santander Central Hispano, no hay necesidad a responder.

Con respeto,
El servicio del mantenimiento tecnico del Banco.

I és que està escrit en un castellà tan roí que només podria haver sigut obra d'un xiquet o d'un ex-estudiant de la ESO com a molt —a banda d'un estranger, com n'és el cas.

4 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

jo també n'he rebut d'aquests i són molt estúpids i barroers, sobretot perquè la majoria de vegades jo no tinc compte en el banc que suposadament m'envia el correu

01 d’agost, 2006 15:08  
Blogger Ainalma ha escrit...

La veritat és que sí que està mal escrit... I mira, tenen un bon lloc de treball.
Deuen ser els típics que defenen la idea: "És que jo sóc de ciències..."

01 d’agost, 2006 20:15  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, frederic, a sobre jo tampoc no hi tinc cap compte; i, si en tinguera, tampoc no en faria cap cas només per la redacció i les capçaleres del missatge --que, a més de l'adreça ip des d'on ha sigut enviat, revelen que s'hi ha usat un teclat anglès.

01 d’agost, 2006 23:14  
Blogger AlbertJB ha escrit...

Risible, oi? Jo rebo, massa sovint, correu deixalla a la meva bústia de Gmail i a l'altra de Hotmail. I mai llegeixo els missatges, ja no per precaució o incredulitat, sinó per pura mandra. No obro pas els missatges si no és que en conec el remitent o bé el text de l'assumpte del missatge em deixa prou clar que es tracta d'algú que se'm dirigeix a mi des d'un lloc web prou conegut per mi (com el meu blog o algun web de contactes per practicar l'anglès, per exemple). El que faig és seleccionar-los i esborrar-los de seguida, en un acte mecànic al qual hi estic acostumat.

Salutacions des de Figueres!

02 d’agost, 2006 03:07  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home