dilluns, de juliol 24, 2006

Relaxament

Imatge: © Piscina a l'apartament, per Èlsinor.

Hui, després d'una setmana de no fer-ho, he baixat a la piscina a prendre el sol una estona després de dinar, a relaxar-m'hi amb la música d'un reproductor mp3 i amb la lectura, seguides d'una capbussada ràpida i unes braçades.

Fins ara no havia gosat baixar-hi des de la setmana passada perquè encara tenia molt cremada la pell del muscle dret i sobretot la del bescoll, i bastant tocada la de la cara i braços, després de tantes hores com em vaig estar al sol en la pujada a l'Ermita de les Santes.

Així, a poc a poc, aniré preparant-me per a demà, en què vull tornar a pujar al Desert, però aquesta vegada l'objectiu no és tan ambiciós com el de la setmana passada; ara, en una excursió d'unes quatre hores en total, vull arribar fins el castell de Montornés (s.X), a uns 455m d'altitud.

Aquesta vesprada, doncs, de relaxament; i demà, al gimnàs, deixaré el treball de cames per a dimecres o divendres, tot i que, pensant-ho bé, igual em vindria bé com una mena d'escalfament...

2 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Entre uns i altres feu que em senta una gossa per no fer RES en tot l'estiu!

25 de juliol, 2006 22:09  
Blogger èlsinor ha escrit...

És que, al final, no fer res també cansa, i ja fa més de quatre o cinc anys que no hi feia excursionetes com aquestes :)

26 de juliol, 2006 00:18  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home