dijous, d’agost 10, 2006

Gimnàs







Imatge: © Gimnàs, per Èlsinor


Quina alegria quan, com hui, arribe al gimnàs i el tinc tot només per a mi!

També cal dir que, a més de ser encara tres quarts de nou del matí, hui és dia de mercat a Benicàssim i això s'hi nota, com també que dimarts i dijous n'hi ha qui se'ls agafa com a descans.

I a les deu, quan me n'anava, ja hi havia set o huit persones per les màquines, a banda de les xiques, que estaven a mitja sessió d'spinning.

Jo, però, ja hi havia acabat sense ningú que m'hi molestara: una bona manera de començar el dia!

2 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

No estaben les dues dels "58 anys"??? hehehe (a les pobres les deixaras amb el dubte!!)

Per cert, jo tambe m'hauria d'apuntar al gimnas quan torni a Dublin... aixo no potser!!!

10 d’agost, 2006 18:13  
Blogger èlsinor ha escrit...

Mira, doncs no: l'una està de vacances i ha marxat fora, i l'altra no va venir-hi ni ahir ni hui...cosa que també m'ha vingut bé per a no perdre-hi el temps de conversa ;)

10 d’agost, 2006 20:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home