dissabte, d’agost 26, 2006

Ganes de soledat




Imatge: Flying Alone, per Songhua Fu (2005)

De vegades trobe a faltar tenir tota la casa —en aquest cas, l'apartament— per a mi només, sense sentir-me controlat de cap manera per ningú i fent tot allò que em vinga de gana sense haver de sentir-hi cap sermó.

Despús-anit vaig eixir per primera —i única!— vegada a l'estiu un dia feiner aprofitant que l'amic amb qui hi vaig tenia aquestes dues setmanes de vacances i ell havia vist l'altre dijous que hi havia bastant d'ambient pel poble i pels locals de vora la platja del Grau de Castelló.

Doncs no vegeu els comentaris de ma mare dient-me que era un malgastador, que què volia dir eixir tants dies, que si ella haguera fet igual no tindríem tot el que tenim, etc.; i no va millorar gaire la situació quan li vaig replicar que, a més de l'usual dissabte, també hi eixiria a sopar divendres (és a dir, anit) perquè a l'altra setmana tinc una boda dissabte i no podré estar a Benicàssim (i tampoc divendres perquè tinc un sopar a València, però això encara no li ho he dit...).

Total, que anit no vaig poder aguantar-me i mentre eixia de casa li vaig amollar:

Me'n vaig a buscar fora allò que no trobe a casa...i no m'hi esperes a sopar!

6 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

Mare meva!! Quin jovent...i com creix!! :D

26 d’agost, 2006 15:00  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ara només et falta demanar el divorci a ta mare! I buscar un pis per a tu sol. I paciència, molta paciència, que costa molt trobar-ne un.

26 d’agost, 2006 18:03  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, hehehe...

26 d’agost, 2006 19:23  
Blogger nimue ha escrit...

bufff! jo fa molt de temps que visc sola i quan vaig a València i m'he de quedar a dormir a ca la mama ho note moltíssim! ànims que sé que és dur!

27 d’agost, 2006 10:10  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, la veritat és que ens tracten com si encara fórem uns xiquets xicotets, però supose que així són totes les mares i que no hi haurà manera de fer-les canviar mai.

27 d’agost, 2006 18:19  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Creieu-me si vos a dic a tots plegats que vos comprenc de veres, si més no, si almenys vosaltres, ara que pogueu, en podeu "gaudir" de les bronques de la mare...

28 d’agost, 2006 09:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home