dissabte, de gener 21, 2006

Mememanies

alone




Ja havia llegit jo el post de la unmei sobre les mememanies i pensava escapar-me'n d'amagat, quan, arribant ja al meu castell, m'ha encertat de ple un cudol(1) de la pedra per a passar-me'n el testimoni, i ací em teniu, escrivint-hi les meues cinc 'manies' mentre escolte la B.S.O. de Gladiator (2000), de Hans Zimmer; quines siguen les meues 'virtuts', al vostre parer vos ho deixe...

Les primeres (que no pas úniques, clar) que se m'han acudit són aquestes:
  • No suporte que em toque cap desconegut o que se m'acoste massa; i si s'atura massa prop o barrant-me la visió, ja ni vos ho dic.
  • En acabat de dutxar-me, sempre use la part de la tovalla que sembla l'anvers per a eixugar-me la cara i els cabells, i la part del revers per a la resta del cos.
  • Pel matí, abans de dutxar-me i d'eixir de casa, haig de deixar fet el llit; si algun dia he d'eixir de pressa per a no fer tard i no he pogut endreçar-lo, em sent gairebé tan brut com si m'haguera dutxat sense haver-me llavat els cabells.
  • Quan menge carn, he de llevar-me tot el greix (la cansalada del pernil i tot!), però no perquè puga ser nociu o engreixar-me, sinó perquè des de xicotet que no me l'he poguda empassar; i mai, mai tastaré el conill.
  • I, finalment, quan vaig a la llibreria i isc amb una bossa amb llibres, sempre han d'estar-hi cap per amunt i amb la portada en la part exterior, o, dit d'una altra manera, amb el llom en sentit contrari al de la marxa.

Pel que fa a passar-hi el testimoni, que l'arreplegue el qui vulga, que jo en això (i en altres cosetes...) sóc molt liberal.



Nota:
(1) Cudol: amb 'o' oberta i accent agut, és la variant valenciana de 'còdol'.

5 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Collons, Èlsinor! Em sembla que ni volguent-ho t'hagués enxampat tant de plè la "pedregada"!...jajaja. Que bò!... ;)
En un altre ordre de coses, veig que t'agrade la B.S.O. d'una gran pel-lícula, i potser també perquè ho és d'un gran compositor, el Hanz Zimmer. T'aconsello que miris també "El Último Samurài". Genial.
I si encara en vols 5 cèntims més d'en Hans, espera't al Maig, que s'estrena "El Código da Vinci".
Qué em dius, que no provaràs mai el conill? No et crec!. Vols un consell? Prova el conill, home, prova'l, que no te'n penediràs i en gaudiràs, home!... ;)
Ens llegim!

21 de gener, 2006 21:16  
Blogger èlsinor ha escrit...

Home, pedra, ja sé que vos ho he posat fàcil, però quan parle de 'conill' m'estic referint a l'Oryctolagus cuniculus i no a la delikatesse.

21 de gener, 2006 23:17  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Èlsinor, punyetero! I com saps tu de quin "conill" t'estava parlant, eh?...Jajaja. Home, ara que hi penso, i si no vaig errat, em sembla que era del de "granja"... ;)
Nos llegim!

22 de gener, 2006 01:40  
Anonymous Anònim ha escrit...

Hostia... que maniàtic!!! hehehehe

I sobre el conill... a mi tampoc m'agrada... des que a casa meva la iaia en matava per posar-lo a la paella... em feia una pena pobret...
I l'altre "conill" no l'he tastat... però em sembla que tampoc m'agradaria.. :P

24 de gener, 2006 10:01  
Blogger èlsinor ha escrit...

I això que encara me n'he deixades algunes, unmei.

25 de gener, 2006 23:58  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home