dissabte, de desembre 31, 2005

Nit de Cap d'Any










Imatge: Entrada amb descompte al Bolsería.


Ja està tot en marxa!

Aquesta Nit de Cap d'Any la gent del grup —no tota, però, que n'hi ha qui ha fet altres plans—, el meu amic de Castelló i jo soparem a València, en la marisqueria Los Tres Mares, on tenim taula reservada per a les 21.30h; és una miqueta prompte, però ens hi obliguen perquè a mitjanit tanquen el local i a eixa hora hem d'haver acabat ja de sopar.

No sé jo per què eixa pressa en fer-nos acabar i enviar-nos-en —que no diuen que el client sempre té la raó?—, però, en fi, serà per a millor perquè així no ens estarem massa temps al mateix lloc i podrem arribar bé a altres locals perquè la veritat és que no tenim res planejat per a després, encara que a l'endemà els dos de Castelló hem de tornar-hi per al dinar de Cap d'Any amb les nostres respectives famílies i no podem tranuitar gaire: fins a quarts de set del matí o així com a molt.

Ja veurem com hi va tot, però em pense que s'assemblarà molt a una altra nit qualsevol d'eixida, tret del lloc del sopar i de la roba; jo en la Nit de Cap d'Any m'he acostumat a estar pel Carme, com cada dissabte, i un bon lloc per a començar-hi —i fins i tot quedar-s'hi fins que tanquen, si hi ha ambient— és el Bolsería; després, el Fox Congo i el Ghecko, i acabar a la discoteca 100 guineas (a l'Albereda), tots llocs on encara no ha estat el meu amic.

L'ambient, l'ambient i la diferència amb la resta de les nits espere que els hi posaran les dones, que nosaltres també hi farem tot el que podrem...o el que ens hi deixaran.