dimarts, de març 04, 2008

En dic sec

Aquesta setmana passada ha sigut bastant dura per a mi perquè des del darrer diumenge de febrer he hagut de baixar dràsticament el ritme esportiu, i això ha fet que perdera moltes hores en les que abans acompanyava a la meua xiqueta.

I és que el diumenge 24, en acabar una sessió d'spinning –al que ja anava agafant-li el truc--, vaig notar unes molèsties a la part de davant de la cama dreta, d'un pam a pam i mig més avall del genoll. Jo, com que no m'interessava, no li vaig fer gaire cas al dolor incipient i, com cada diumenge, la vaig acompanyar de tornada a casa...fent-hi una caminada de més de 2h de durada.

Clar, al final el dolor era molt més fort i dilluns anava gairebé coix; dimarts, quan vaig anar al traumatòleg, el diagnòstic va ser de tendinitis crepitant, i el tractament a base d'ibuprofè, cremes antiinflamatòries i 10 dies sense spinning.

En fi, que fins a dissabte no vaig poder acompanyar-la de nou al gimnàs, i encara eixe dia vaig haver de tornar-me'n en metro i deixar-la a ella sola de tornada perquè va començar a fer-me mal la cama dreta...però també l'esquerra, en la que sembla que vaig anar recolzant-me per a caminar, i en la que crec que ara se m'ha desenvolupat un altre procés de tendinitis. :(

Bé, almenys despús-ahir vaig poder anar i tornar del gimnàs amb ella...i bé que ho vaig aprofitar, que mig coix però no curro ('manc') ;)

Etiquetes de comentaris: , ,

10 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ostres, quina lesió més lletja i com fastidien en general! cuida't molt i porta't bé!!!!

04 de març, 2008 19:16  
Anonymous Anònim ha escrit...

No es diu manxol, en català? En fi, que no sigui res. Després ens diràs que l'esport és bo, no?

04 de març, 2008 20:20  
Blogger Carquinyol ha escrit...

ja et falta menys per recuperar-te, així que fes bondat eh? ;)

05 de març, 2008 08:10  
Blogger Dan ha escrit...

Aquests excessos passen factura. Qui ho deia que l'esport és tan saludable?
;-)

05 de març, 2008 08:11  
Blogger èlsinor ha escrit...

Si jo sempre havia dit que, d'spinning, ni boig en faria, dan...i ara veig que no hi anava gens errat.

05 de març, 2008 08:46  
Blogger èlsinor ha escrit...

De la cama dreta, sí, carquinyol, però ara la que tinc fotuda --i espere que no siga tendinitis també, tot que se li assembla massa-- és l'esquerra :(

05 de març, 2008 08:47  
Blogger èlsinor ha escrit...

Bo, bo...,moz, serà segons quin; per a mi, l'spinning, t'assegure que gens bo.

05 de març, 2008 08:48  
Blogger èlsinor ha escrit...

El fastidi és perquè m'impedeix de caminar, nimue, amb tot el que això comporta, i més en el meu cas :(

05 de març, 2008 08:49  
Blogger Ainalma ha escrit...

Vés amb compte, que les tendinitis són fotudes, i quan menys t'ho esperes i forces una miqueta, allà que tornen a aparéixer...

05 de març, 2008 22:18  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, ainalma, però de moment estic content perquè la tendinitis ja m'ha desaparegut i això de l'altra cama és només una sobrecàrrega muscular i ja està també en procés de curació :)

06 de març, 2008 22:59  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home