dilluns, de febrer 25, 2008

Premi "Arte y pico"

M'he assabentat per un comentari al meu blog que antonio, tot seguint un meme creat per eseya, m'ha nomenat per al Premio Arte y Pico, la imatge del qual teniu a l'esquerra de la vostra pantalla.

És, realment, un premi del que no em considere més mereixedor que els autors d'altres blogs, tot i que antonio el justifique dient-hi que el meu
es un blog que me distrae con sus entradas sugerentes y críticas;
si l'accepte, doncs, he de considerar que és més pel meu 'pico' que pel meu art, cosa amb la que sí que estic totalment d'acord.

En fi, les regles del meme --que arreplegue i traduesc d'antonio-- són:

-Nominar cinc blogs que considere mereixedors d'aquest premi per la seua creativitat, disseny, material interessant i que aporten alguna cosa a la Comunitat Bloguera, sense tindre-hi en compte la llengua en què estiguen redactats.

-Cada premi atorgat ha de tindre el nom de l'autor i l'enllaç al blog per què tots els lectors puguen visitar-lo.

-Cada premiat deu d'exhibir el premi i posar-hi el nom i l'enllaç al blog de la persona que l'ha premiat.

-Premiat i premiador han d'enllaçar al blog d'Arte y Pico (Eseya) per a què tothom conega l'origen d'aquest premi.

-Publicar les regles del premi.

I els meus premiats, que són lliures de seguir el meme o no, són:

-nimue, per Les llunes de Miranda, la millor escritora i amb les millors històries de tot Internet, remarcable per la seua fantasia i originalitat.

-dan, per Centpeus, un fantàstic divulgador científic del qual s'aprenen moltíssims coses de cada dia.

-ainalma, per Malferida pel destí, el blog d'una jove mestra de música que destil·la sensibilitat.

-Jo March, per Noelia Mussol (abans Ella y ella), un blog molt literari ple de sensibilitat...i una gran amiga :)

-Velis, per Velis Nolis, un blog --per desgràcia ja mort-- ple de jocs perversos i suggerents...

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ostres, ostres, ostres... estic roja com una magrana! moltes gràcies! :)

26 de febrer, 2008 08:31  
Blogger èlsinor ha escrit...

Una nominació ben merescuda, per cert, la teua, nimue :)

26 de febrer, 2008 10:56  
Blogger Dan ha escrit...

Buf. Gràcies mestre!

28 de febrer, 2008 09:32  
Blogger èlsinor ha escrit...

No es mereixen, dan :)

28 de febrer, 2008 23:01  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home