dissabte, de febrer 23, 2008

Reflexions


De fet ja porte un temps pensant-ho, però darrerament encara més.

Estic gairebé decidit a canviar la freqüència de publicació al blog, que cada vegada em costa més publicar-hi diàriament per les circumstàncies personals que ja coneixeu.

Estic donant-hi voltes, sí, però ja vorem si acabe fent-ho o no; si és així, no vos estranyeu de no vore-hi cap nou post algun dia –-o fins i tot en un parell de dies--: no l'hauré publicat per descansar o per manca de temps.

També vos he de dir que en llig, de blogs, cada vegada menys, però no perquè no m'interessen o perquè passe de fer-ho, sinó precisament per eixa manca de temps, i és una cosa que em dol.

Però en fi, la vida i les circumstàncies van canviant i ens hi hem d'acostumar i d'emmotllar-nos-hi.

Etiquetes de comentaris: ,

8 Comentaris:

Blogger Dan ha escrit...

Ja se sap. La vida és canvi, i cada època té els seus ritmes.
Si és per motius com els teus és una bona cosa, no?
De vegades hi ha blogs que s'apaguen en moments durs i de crisi i això sap molt més greu.
Però ep! Afluixes però no tanques la paradeta oi?

23 de febrer, 2008 11:51  
Blogger Toni Solano ha escrit...

És una pena que baixes el ritme, perquè sempre era una alegria trobar les teues entradas, però la vida té més coses interessants a banda de la xarxa. Per cert, anit et vaig nomenar per un premi d'eixos que van per ahí. Pense que el teu bloc està prou bé.
Salut.

23 de febrer, 2008 14:24  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ei, cadascú al seu ritme, i no t'has de sentir malament per això. De vegades, com dius, les coses es compliquen i s'han de canviar alguns hàbits. Continuarem amb tu!

Besets!

23 de febrer, 2008 19:53  
Blogger nimue ha escrit...

no patisques, xiquet! molt poca gent publica un post cada dia i nosaltres ens alegrem molt perquè els teus canvis de vida tinc la sensació que són per a millor! Així que tranquil, al teu ritme, que nosaltres continuarem passant per ací a veure què ens expliques.
:)

24 de febrer, 2008 12:49  
Blogger èlsinor ha escrit...

Gràcies, nimue, ja saps que sempre hi sereu benvinguts...i benvingudes ;)

24 de febrer, 2008 20:47  
Blogger èlsinor ha escrit...

Moltes gràcies, ainalma, ja saps que tu sempre trobaràs obertes les portes del meu castell ;)

24 de febrer, 2008 20:49  
Blogger èlsinor ha escrit...

Moltes gràcies per la nominació, antonio, però crec que hi ha blogs més mereixedors d'ella que no pas el meu... :)

24 de febrer, 2008 20:50  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, dan, el meu canvi de ritme es deu a una millora ;)
I no només no tanque la paradeta sinó que procuraré tindre-la oberta com més temps millor i, si puc, amb la mateixa freqüència i tot.

24 de febrer, 2008 20:53  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home