dilluns, de febrer 11, 2008

El borinot del divendres

Aquest cap de setmana he anat de bòlit ja des de divendres, i el dia que he tingut una mica més de temps lliure ha sigut diumenge a la vesprada, i només perquè a mitjan matí vaig haver d'anar al poble per a un dinar familiar --la tercera celebració del meu natalici ja...i me'n queda encara una!-- i no vaig poder quedar amb ella per a anar-hi al gimnàs i fer després una bona passejada d'un parell d'hores.

Divendres, però, vaig tindre la sort de què gràcies a la celebració de carnestoltes em va quedar el dia lliure i me'l vaig passar gairebé sencer amb ella, amb dinar ràpid inclòs i paperetes per a participar en un sorteig d'una nit d'hotel amb circuit d'spa per a Sant Valentí debades; clar que vaig haver d'assistir a dues classes d'spinning, però mira, tot per estar amb ella.

De totes maneres divendres m'interessava ser-hi perquè volia vore el borinot que se li va acostar fa dos divendres amb la intenció de lligar-se-la, i a qui la setmana passada va deixar ella amb un pam de morros perquè estava parlant amb mi per mòbil --i contant-me la situació-- i va passar totalment d'ell.

La veritat és que el pobre és patètic: de pèl fosc, pell citrina i muscles enfonsats, se li va posar a la cinta de córrer del seu costat i va aprofitar per a entaular-hi conversa; després va pretendre convidar-la a cafè...però no a la cafeteria del gim, on ell no podia fumar, sinó a una altra de fora. Clar que això no li va funcionar, i ella mateixa m'ho contava per telèfon una estoneta després.

Puix aquest divendres hi era una altra vegada, i ella me'l va assenyalar des de la sala on estàvem fent spinning junts. I jo no sé si a més de borinot és bovo o què, perquè, malgrat haver-nos vist eixir junts de la classe i asseure'ns junts a parlar, quan ella se li va acostar per a acomiadar-se --i a sant de què, em continue preguntant jo--, encara li va preguntar si anava a fer una volta sola, i, quan ella li va respondre que no, encara va insistir amb si dinaria sola...i jo gairebé darrere d'ella, esperant-la per a marxar junts.

Però és que a més, amb expressió compungida, segons em va contar ella després, li havia demanat que el perdonara, que feia dues setmanes l'havia enganyada amb la seua edat, que en tenia trenta-nou i no trenta-tres o trenta-quatre com li havia dit anteriorment: jàs, coca!

I mentrestrant jo estava parlant amb un home molt més major que la coneixia només del gimnàs i que la primera pregunta que em va adreçar és si érem parella --pel que sembla no puc amagar els meus sentiments...excepte per a alguns--, i després em va demanar que la tractara molt bé, que era una xicona molt intel·ligent i bona persona.

En fi, supose que el borinot es va tornar verd d'enveja en vore'ns marxar junts, i ja no vull ni pensar en si ens haguera vist passejant junts i a l'hora de dinar també...coses totes dues de les que no donaré més detalls :P

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

res, res, que de borinots sempre hi haurà però tu tranquil, home! que el que ix guanyant eres tu, que et quedes amb la xica! ;)

13 de febrer, 2008 09:03  
Blogger èlsinor ha escrit...

No, si tranquil sí que ho estic, sí, nimue: és curiositat primer, i una mica d'emprenyament després perquè el borinot continue insistint-hi. Clar ho tinc, que no en traurà res.

13 de febrer, 2008 10:03  
Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

La mala raça dels borinots és una espècie a extingir per tots els mitjans. En sabia de la seua existència a la humanitat que ens envolta, però no n'he pogut tastar els seus efectes nocius fins que m'he quedat sense parella després de 20 anys.
Lamarequeelsvaparir!... ;) Són plaga! I n'hi ha de tot tipus, mides, estat civil, religió i condició social. Però si fins i tot n'hi arriba a haver de casats i pares de família!. Nonempasbé!.
I ho deixem aquí, de moment, perquè mira que arribar al punt d'oferir moltíssims diners (milions!) per endur-te una dona al llit... No s'és un borinot, s'és, directament, un perfecte llicenciat en imbècils.
Jo els canviava el mot de "borinots" pel de "voltors". Estàn sempre a l'aguaït de la presa, amb desfici i sense escrúpols de cap mena. Són els mateixos que assetgen les femelles, encara que saben que estan compromeses i amb parella. Tant se'ls hi fa. Per a ells el més important és sucar el melindro (amb perdó!), i són capaços de tot i del pitjor.
Disculpes pel discurs, amic Èlsinore, però has tocat un tema que em té fora de pollaguera, vistes les circumstàncies sentimentals adverses que m'està tocant viure.
Dit lo qual entenc de veres i de primeres el teu encertat post, i tant de bo la teua companya també t'entengui. I que l'amor que us uneix ara sigui el bastió alt i fort que es mereixen aquesta gent. I dic lo de "gent" com a últim qualificatiu que els dedico a modus de concessió benèvola al seu procedir. Perquè si de mi depengués, els diria allò de: "Tolerància zero amb els intolerants".

Salutacions cordials.

14 de febrer, 2008 12:59  
Blogger èlsinor ha escrit...

Uuhhmmm...De fet, pedra, la meua primera intenció va ser la de qualificar-lo de 'buitre' més que no pas de 'borinot'. I sí, tolerància zero, hi estic d'acord.

14 de febrer, 2008 22:09  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home