dilluns, de novembre 26, 2007

D'amics i males gosses

Divendres a la nit pensava sopar a casa i eixir sol després, però a última hora em van telefonar i vaig acabar anant a sopar a un lloc dels habituals amb la parella d'amics amb què vaig normalment.

Res d'estrany...tret que hi va aparèixer a sopar amb més gent l'ex- del meu amic, una boja obsessiva que, en trencar-hi, es va dedicar a assetjar-lo a ell i als seus amics, espiant-li la factura telefònica a internet i telefonant-nos a tots a hores intempestives amb número privat i sense respondre. Tot això a més de seguir-lo amb el cotxe a vore amb qui anava, d'enviar-li missatges al mòbil dient-li que seria d'ella o de ningú --i aquest en concret li'l va enviar mentre jo era amb ell una nit de marxa--, i de denunciar-lo falsament per maltractaments, judici que va perdre i que vam celebrar nosaltres amb un bon sopar a finals d'aquest estiu.

Doncs aquesta mala gossa no només va tindre la barra d'anar a aquest lloc a sopar, sinó que a més va reservar ella mateixa la taula per telèfon presentant-s'hi com "Marta, l'amiga de XXX". L''amiga', diu! Serà mala puta! Si a més de presentar-se com a 'amiga' està utilitzant el nom del meu amic per a aconseguir un tracte de favor als llocs on saben que el coneixen a ell!

Ara, que, segons ens vam assabentar després, la cosa li va eixir malament, perquè l'amo coneix el meu amic des de fa deu anys i hi tenen una molt bona relació, a més de vore's cada dia per qüestió de treball, així que sabia perfectament qui era ella i com havia estat putejant al meu amic. Total, que a ella i els seus amics els va cobrar 30€ per cap quan nosaltres tres vam eixir a uns 18€ --i amb quatre cubates!-- cadascú.

Però, a més, i segons ens va contar un conegut comú del propietari i del meu amic, quan ella va demanar que els convidaren a uns 'xupitos' després del sopar, el propietari li'ls va servir...barrejant-hi el licor amb vinagre i responent-los que feien eixe gust més fort perquè eren licors casolans! Això sí que és ser un amic!

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

uala! quina reacció la del cambrer! és una llàstima que es jugue amb el tema del maltractament perquè això fa que es prenguen menys seriosament els casos reals...

26 de novembre, 2007 18:48  
Anonymous Anònim ha escrit...

Doncs ja té sort el teu amic de tenir -vos al costat, perquè li enganxa una boja així sol i li destrossa la vida !!

I segur que encara es preguntarà la pirada aquesta perquè el teu amic no vol estar amb ella !!

26 de novembre, 2007 20:14  
Blogger èlsinor ha escrit...

De fet, carquinyol, em va dir el meu amic que, a l'endemà de matí, tenia tres trucades al seu mòbil amb número privat...

26 de novembre, 2007 21:18  
Blogger èlsinor ha escrit...

nimue, de tot ha d'haver-hi, inclús entre les dones. Ara, que aquesta s'ho pensarà dues vegades abans de repetir el numeret.

26 de novembre, 2007 21:20  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home