dimarts, d’octubre 02, 2007

Relacions

Em conta un company de la feina una anècdota d'un amic seu, molt pareguda també a la d'un altre amic meu.

Pel que em diu, un amic seu va quedar una vesprada a prendre café amb una coneguda que sembla ser que li interessava, i, ja tasseta en mà, aquesta el va sotmetre a un autèntic interrogatori: que quant cobrava, que si el pis era seu, etc.; en fi, que gairebé li demanava més dades personals que la pròpia Hisenda.

El pobre, en vore-hi el panorama i totalment espantat, va girar cua i l'ha estada evitant des d'aleshores com si fóra el dimoni en persona, mentre que ella ha estat queixant-se'n als coneguts que tenen en comú dient-los que aquest poca-vergonya no donava senyals de vida i que no l'havia telefonada per a quedar a sopar --cosa normal, d'altra banda!

Uf! És que, quan passen ja dels vint i pocs i s'apropen a la trentena, se'ls hi sol encendre una llumeta d'alarma i no hi ha qui les ature...Jo, com ja estic avisat veient-hi el pa que s'hi dóna, estic posant la meua barba a remulla i ja tinc l'estratègia preparada: en un cas semblant, i després d'esquivar com puga aquestes indiscretes --i interessades-- preguntes, passaré al contraatac demanant-li un certificat mèdic de bona salut, procedint a un examen físic el més exhaustiu possible, i preguntant-li quantes vegades té la regla a la setmana i si la resta dels dies és de les que té mal de cap.

Hehehe, a vore quina resisteix aquest contra-interrogatori i vol insistir-hi en relacions més serioses...

Quid pro quo, Clarice.

Esteu avisades.

He dit.

Etiquetes de comentaris: , ,

8 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

jjajajjajaaja!!! trobe molt just el teu contraatac! :PP

ei, m'has fet recordar un muermo de xic amb el que vaig quedar un parell de vegades. La primera nit que vam anar a sopar se la va passar parlant de la seua hipoteca, la seua mare (!!!), el seu telèfon mobil i el seu cotxe. Com que em sabia greu plantar-lo tan ràpid encara vaig quedar amb ell un altre dia per anar al cine (amb l'esperança que estiguera callat almenys durant la pel·lícula) Buf! evidentment no vaig tornar a quedar-hi i supose que diria de mi el mateix que la xica de la teua història deia del teu amic...

En fi, que a tot arreu hi ha de tot!

02 d’octubre, 2007 10:15  
Anonymous Anònim ha escrit...

millor li dones el telèfon del teu assessor fiscal i li dius que per preguntes d'aquesta indole el truqui a ell... i amb una mica de sort te la treus de sobre !!

Però que sabeu que això us passa per no portar una còpia de la declaració d'Hisenda quan aneu a sopar... :P

02 d’octubre, 2007 10:41  
Blogger èlsinor ha escrit...

Home, carquinyol, que és a sopar o a prendre café...per primera vegada! No a la segona, o tercera, o quarta cita, no: a la primera!

02 d’octubre, 2007 17:31  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, nimue, jo també conec cada cada individu... :(

02 d’octubre, 2007 17:31  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ostres, a mi em va passar l'altre dia una cosa pareguda i m'ho vaig passar malament. Un company volia emparellar-me amb el seu fill, dos anys més menut que jo (que no saben que m'agraden majors que jo??) perquè, segons ell, sóc un "xollo": jove, amb pis i amb treball fix, per a què més??

Són situacions molt incòmodes, faries bé si contraatacares d'eixa manera, Èlsinor. Si alguna supera l'interrogatori, conta'ns-ho!

02 d’octubre, 2007 20:44  
Blogger arsvirtualis ha escrit...

No he entès mai aquesta "falera" vital d'algunes per engabiar-se... Són ganes de complicar-se la vida.
Què poc sensual jeure damunt dels fulls de la hipoteca...

02 d’octubre, 2007 23:55  
Blogger èlsinor ha escrit...

És que això de jeure damunt dels fulls de l'hipoteca, arsvirtualis, els deu de semblar molt paregut a allò que anomenen 'eròtica del poder'...

03 d’octubre, 2007 07:14  
Blogger èlsinor ha escrit...

Si em passa a mi, ainalma, espere que em funcione aquesta estratègia, hehehe.
I canviant de tema, així que un 'xollo' i que t'agraden majors que tu...?? ui, ui, ui... >;)

03 d’octubre, 2007 07:16  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home