dimarts, d’agost 14, 2007

Optimisme

Imatge: © A la piscina, hui, per Èlsinor (2007)

Fa no res que acabe de pujar de prendre el sol i, per primera vegada en tot l'estiu, hui m'he sentit realment de vacances, a gust, relaxat i sense pensar en res més.

És estrany perquè aquest matí, a les 8:05h estava en el tren cap a València i a quarts de dotze del migdia ja havia tornat, i per a tot això m'havia hagut d'alçar a quarts de set, amb la qual cosa m'he hagut de botar el gimnàs --on volia anar després de dinar-- perquè em sentia amb les cames cansades, així que m'he fet una migdiada i després a prendre el sol a la piscina.

No sé, potser estic de bon humor perquè aquests dies voré a dos amics que ja fa temps que no veig i hem de quedar-hi a dinar o sopar, o bé perquè ahir vaig dinar amb una amiga que va tornar fa un parell de dies d'Alemanya, on havia estat uns mesos, i a qui tornaré a vore més vegades en aquest parell de mesos que s'estarà ací abans de marxar sis setmanes a Nova Zelanda...i amb qui he parlat d'anar a visitar-te a la teua nova casa a principis de setembre, noe ;)

En fi, que em sent molt bé i optimista...i, d'ací a una estona, de sopar i de copes ;)

Etiquetes de comentaris:

6 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ooh! i que ve senten aquestes estones d'optimisme en estiu. Sentir-se optimista en estiu té un altre valor. Serà la llum ;)

15 d’agost, 2007 08:58  
Blogger Ainalma ha escrit...

Doncs aprofita, que s'acosta setembre!!! (Altres més raretes estan desitjant-ho...).

Un beset!

15 d’agost, 2007 21:04  
Blogger flor ha escrit...

me encanta que te sientas alegre :) yo estoy deseando que vengais a conocer mi pisito y que compartamos hitorias y copas.
un abrazo muy fuerte.

15 d’agost, 2007 21:31  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs sí, ja quedarem per a anar-hi, Jo :)

16 d’agost, 2007 00:38  
Blogger èlsinor ha escrit...

Uf! setembre i final de vacances! vade retro, ainalma...

16 d’agost, 2007 00:39  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí que senten bé, sí, nimue, però una vegada només en tot l'estiu...! :(

16 d’agost, 2007 00:41  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home