dimarts, d’agost 21, 2007

Llibres

Aquest estiu estic llegint molt poc, a un ritme molt lent, massa lent i tot per a mi, i fins ahir no m'he tornat a passar per la llibreria a carregar de llibres des de l'inici de l'estiu, i amb una llista tan heterogènia com aleshores:

Dues novel·les:
Dos d'autors sud-americans, el coneixement dels quals dec a noe:
I un altre de caire més general, de curiositats del món del cine:
  • Curiosidades, gazapos y anécdotas de Hollywood, d'E.Llorente i D.Erauskin.
Ara només em cal posar-m'hi... :)

Etiquetes de comentaris:

4 Comentaris:

Blogger Ainalma ha escrit...

Ains, a mi m'està passant el mateix i em sent malament. Ara que no tinc temari d'oposicions per llegir i que podria estar llegint literatura de debò, no trobe el moment de posar-m'hi...

21 d’agost, 2007 20:38  
Blogger nimue ha escrit...

doncs jo estic llegint ben poc però no em sap greu. Bé, una mica sí. Però he estat tan saturada estudiant les opos de la porra que ara necessite fer coses més físiques que de cap. I per al que llisc jo normalment, no sóc ni l'ombra del que era! Però vaja, no em preocupa, sé que només és el moment.

Dels que has posat, Dune, Dune, Dune!!! és boníssima tota la saga! I naturalment Galeano i Benedetti.
El de les històries de Hollywood em faria gràcia, veus. Ja diràs què tal...

21 d’agost, 2007 21:50  
Blogger èlsinor ha escrit...

Pel que he fullejat, nimue, hi ha de tot, com diu el seu títol; molt més forts són els dos volums de Hollywood Babilonia de Kenneth Anger.

22 d’agost, 2007 21:49  
Blogger èlsinor ha escrit...

Després de llegir el teu darrer post, ainalma, no m'estranya que no tingues temps per a llegir...

22 d’agost, 2007 21:50  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home