dimarts, d’abril 24, 2007

Dutxa i cafeïna

Es queixava despús-ahir la donot de la pudor que fan els usuaris del metro a primera hora del matí, ben diferent a la dels dissabtes a la nit.

Jo, que em dutxe cada matí abans d'eixir de casa encara que m'haja dutxat la vesprada anterior al gimnàs, és una cosa que no m'entra al cap i només puc pensar pietosament que serà o que es llaven a la nit o que no ho fan per peresa i falta de temps.

Doncs si és això darrer, donot, potser ja tens més prop del que t'imaginaves la fi dels teus dies de patiment olfactiu: ThinkGeek ha creat un sabó i un gel de dutxa aromatitzats amb essència de menta però que hi contenen l'equivalent en cada dutxa a dues tasses de cafè.

Aquesta cafeïna l'absorbeix naturalment l'organisme a través de la pell, de manera que ja no els cal "perdre" més temps esperant que es faça el cafè i podran dedicar aqueix temps a la higiene corporal....o, si més no, esperem-ho així.


[Via 20minutos]

Etiquetes de comentaris:

6 Comentaris:

Blogger nimue ha escrit...

ostres... prendre un café per mi és un plaer que s'ha de fer amb calma. Em fa una mica de pena haver d'engolir la dosi de cafeina com si fos una pastilleta i sense paladejar...

Però si el sabonet aquest serveix per a que la gent cotxinota és dutxe, benvingut siga!!! l'olor del transport públic i dels llocs tancats és insuportable! I això que jo ara que puc anar caminant a la feina a penes agafe transport públic un parell de vegades al mes...

24 d’abril, 2007 09:01  
Blogger èlsinor ha escrit...

I a mi que em sembla difícil de creure --i d'entendre-- això que conteu del transport públic??

24 d’abril, 2007 16:41  
Blogger Petitabruixa ha escrit...

És absolutament cert..Hi ha gent que fa una pudor i jo que tinc un nas que ho detecta tot...No m'hi puc estar de taparme'l....

Potser hauríen de conscienciar al personal amb alguna campanya publicitària!

Petons!

24 d’abril, 2007 17:36  
Blogger èlsinor ha escrit...

És que jo, per sort, a banda d'algun cas aïllat no m'hi he trobat amb aquest problema d'una manera tan generalitzada,petitabruixa.

24 d’abril, 2007 18:59  
Blogger Ainalma ha escrit...

Ui, a mi no em serviria aquest producte com a excusa... Sóc de les que pren café no per la necessitat de cafeïna, sinó perquè m'agrada força el seu sabor.

I d'això que dieu del transport públic, la veritat és que a primeres hores del matí no ho he constatat, però a migdia... Mare meua!!

24 d’abril, 2007 19:02  
Blogger èlsinor ha escrit...

Vaja, gairebé m'estic considerant un privilegiat per no patir aquestes pudors, ainalma...i jo sóc dels qui posen la roba a llavar en notar-hi la més mínima olor a menjar els dies que haig de dinar fora de casa.

24 d’abril, 2007 19:32  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home