dijous, d’abril 19, 2007

Lectures de pasqua

Imatge: Cat Reading, per Helga Sermat.


Encara
estic en la lectura dels tres llibres que m'havia endut per a passar-hi pasqua: Nada (1944), de Carmen Laforet; Extraños en un tren (Strangers On A Train, 1950), de Patricia Highsmith; i, finalment, Santuario (Sanctuary, 1931), de William Faulkner.

Bé, els dos primers ja me'ls he llegits, tot i que dos llibres en dotze dies de vacances és massa poc per a mi, que me'n puc llegir un d'extensió normal en unes dues vesprades.

De totes maneres és que, mentre Nada me'l vaig llegir a poc a poc però a un ritme bastant bo, el segon ho vaig fer més pausadament, potser perquè no m'acaba de fer el pes l'estil de la Patricia Highsmith i, en contrast, tot just abans de pasqua acabava de llegir-me Asesinato en el Orient Express (Murder On The Orient Express, 1934) d'Agatha Christie.

En fi, que la primera cosa que pense fer és revisar la pel·lícula de 1951 de Hitchcock basada en Extraños en un tren, i, després, llegir algun altre llibre de la mateixa escriptora abans de descartar-la com a font d'altres lectures.

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 Comentaris:

Blogger Pedra Lletraferida ha escrit...

Ostres, Èlsinore! Precissament la meua filla -que cursa ara 1BAT- ha enllestit recentment un treball sobre el "Nada" de C. Laforet. Al principi li va costar força, però després m'ha dit que li ha quedat un regust força bo.

Salutacions cordials.

19 d’abril, 2007 15:35  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, potser que l'estudien en el Batxillerat; jo, era una lectura que tenia pendent.

19 d’abril, 2007 16:58  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home