dimarts, d’abril 17, 2007

Coincidències

Hi ha ocasions en què les coincidències semblen ser alguna cosa més que simplement això, per exemple quan s'han repetit en diferents circumstàncies però amb els mateixos protagonistes, i això a mi m'ha passat; de fet em va passar fa unes nits, quan, de cop i volta i sense haver-hi cap raó, em va vindre el pensament d'una amiga molt estimada que ara tinc a més de 900 km de distància.

No sé jo per què però llavors vaig tindre l'irresistible impuls de posar-m'hi en comunicació i li vaig enviar un missatge al telèfon mòbil --que després em va confirmar ella que no havia rebut-- interessant-m'hi i comentant-li també si ja havia rebut una carta meua. Doncs bé, quatre minuts exactes després d'haver-li'l enviat vaig rebre una telefonada seua...perquè havia rebut eixe mateix dia la meua carta i volia parlar-ne!

No és la primera vegada que ens ha passat una cosa així, de manera que hauré de pensar que els nostres lligams són més estrets del que no semblen, que hi ha una connexió especial entre nosaltres...i no és una cosa que em desagrade: ja que ens està sent impossible coincidir en persona, almenys ho farem així...

Etiquetes de comentaris:

5 Comentaris:

Anonymous Anònim ha escrit...

jo no tinc dubte que hi ha persones amb les que tenim una connexió especial i ens trobem amb aquestes petites "casualitats" que ens alegren els moments.

18 d’abril, 2007 08:44  
Blogger nimue ha escrit...

jooooooooo!!! que sóc jo!!!!!
nimue

18 d’abril, 2007 08:45  
Blogger èlsinor ha escrit...

Doncs la veritat és que sembla que així és, nimue.
Per cert, respecte als teus comentaris 'anònims', igual és que no has entrat a blogger i per això t'ix com a 'anònim'; abans de publicar el comentari fixa't en si a sota mateix, en "Elegir una identidad" està el teu nom assenyalat o no.

18 d’abril, 2007 10:50  
Blogger Petitabruixa ha escrit...

El meu professor de Tarot, fa anys, em va dir que les casualitats no existíen en aquesta vida i, pel que he anat veient, em sembla que és cert...

Sincronia, potser?

19 d’abril, 2007 00:35  
Blogger èlsinor ha escrit...

Sí, una altra manera d'anomenar-ho, petitabruixa.

19 d’abril, 2007 00:44  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home